*METABOND – BULETIN DE ANALIZAefectuata de LOTEC Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania
-In buletinul de analiza alaturat este comparata puterea motoarelor de autoturisme, inainte si dupa adaugarea METABOND-ului la uleiul din motor.
-In coloana di dreapta sunt trecute distantele parcurse intre cele doua testari.
Prezentam mai jos rezultatele testarilor efectuate:
Tipul Automobilului | Putere Inainte | Putere Dupa | Distanta Parcursa |
Porsche 911 SC | 116KW | 124KW | 1.200km |
DB 190 2.6 | 88KW | 92KW | 170km |
BMW 318 i | 58KW | 62KW | 100km |
BMW M3 | 131KW | 140KW | 3.000km |
BMW 325 i | 102KW | 108KW | 450km |
BMW M3 | 122KW | 126KW | 1.500km |
Ferrari Testarossa | 226KW | 238KW | 700km |
BMW 325 i | 98KW | 104KW | 1.450km |
DB 190 2.5 Turbo | 72KW | 75KW | 600km |
Peugeot 205 GTI 1.9 | 72KW | 76KW | 300km |
DB 230 CE | 73KW | 76KW | 2.000km |
Suzuki 750 – turatia in relanti,dupa 200km, a crescut cu 500rpm.
-Pe langa cresterea insemnata a puterei, la toate motoarele testate s-a observat o dinamica crescuta si o adaptare elastica a motorului la conditii diferite de sarcina.
*****Noi care ne ocupam de tuningul motoarelor de putere am introdus METABOND la toate motoarele si recomandam clientilor nostri folosirea in continuare a produsului, fiind convinsi ca prin proprietatile deosebite METABOND mareste substantial viata pieselor supuse la solecitari extreme (turbocompresor, pistoane, etc.).-LOTEC Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania
***PUBLICATII METABOND
(*Despre PROF. DR. ING. ALEXANDRU MARUTA)
Carte completa MIRACOLUL METABOND - FUNDATIA AMBIENTA BUCURESTI - PROF. DR. ING. ALEXANDRU MARUTA - desygn by FILM EDIT
Coperta carte MEGASEL AURUL MOTOARELOR DIESEL - FUNDATIA AMBIENTA BUCURESTI - PROF. DR. ING. ALEXANDRU MARUTA - Editura GENESSA - CRAIOVA 2006
Coperta carte PRODUSE METABOND TIPURI SI UTILIZARI - REPRESENTANTA METABOND BUCURESTI - PROF. DR. ING. ALEXANDRU MARUTA, ING. MARIAN VASILE - desygn by FILM EDIT
Articol complet: In ce consta miracolul Metabond - Revista UNELTE SI ECHIPAMENTE - FEBRUARIE 2007 - PROF. DR. ING. ALEXANDRU MARUTA
*Turbosuflanta functioneaza la turatii foarte mari.(articol )
Sistemul de bucsi de bronz al turbosuflantei este lubrificat de catre uleiul din motor. Uleiul este introdus sub presiune in carcasa bucselor, printr-un sistem de lagare. Uleiul actioneaza si ca racitor, indepartand caldura generata de turbosuflanta.
Lagarele se rotesc liber. Pentru a obtine o performanta lagarele trebuie sa se roteasca pe un film de ulei (intre lagare si ax, intre lagare si carcasa lor). Deoarece tolerantele sunt foarte stanse, uleiul murdar sau blocarea alimentarii cu ulei a lagarelor poate aduce defectiuni serioase turbosuflantei.
Produsele METABOND maresc viata turbosuflantei, reduc temperatura uleiului si mentine lubrificantul mai curat. O turbosuflanta noua este foarte scumpa, si reparatia ei este grea de facut. Turbosuflanta trebuie echilibrata (echilibrarea dinamica). Mecanici care au kit-ul de reparatie sunt putini (nu se stie daca profiturile vor acoperi investiitiile). Un mecanic!
METABOND UN MECANIC MEREU ACTIV ©
*Probe, teste, demonstratie, publicatii, experimente stiintifice, Tribologie:
Probe demonstrative cu aparat (uscata, cu lubrifiant, cu adaus de Metabond)
ANALIZE LA MICROSCOP (cu folosirea sau nu de METABOND)
*CALCUL ECONOMIC (22. CALCULE ECONOMICE PENTRU COMBUSTIBIL.ppt) (76kB)
DOVADA ECONOMIEI DE CARBURANT
*CALCUL ECONOMIC (5. Calcule economice pentru produsele METABOND.ppt) (1.64MB)
DOVADA ECONOMIILOR CU TRATAMENT DE MOTOR
...foloseste si recomanda produsele METABOND!
Porneste imediat fara capital, depozit, angajati, spatiu comercial, timp de lucru fix!
Consultanta si tehnologie GRATUITE!
*NU trebuie sa fii mare ca sa incepi...
Trebuie sa ***** sa devii MARE !!!