Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA

    SC BUSINESS OFF...

    DOSARE DE ANGAJARE


    CONDITII DE MUNCA

    D O S A R E  I T M


    SALARIUL DE BAZA MINIM BRUT PE TARA

    540 de lei lunar incepand cu data de 01.10.2008 si de

    600 lei lunar incepand cu 01.01.2009

     - stabilit prin HOTARAREA nr. 1051/2008

    INFORMATII PENTRU LUCRATORI SI ANGAJATORI

    CODUL MUNCII STRUCTURAT SI ACTUALIZAT

    IN BAZA UNEI CONVENTII LEGALE ANGAJATORUL POATE BENEFICIA SE SUBVENTII IN CAZUL IN CARE INCADREAZA IN MUNCA ABSOLVENTI. 

    Procedura acordarii ajutorului financiar pentru firme, in cazul angajarii absolventilor
    24 Aprilie 2009


    Ministerul Muncii a aprobat, prin Ordinul nr. 342/2009, procedura privind acordarea ajutorului financiar pentru angajatorii care incadreaza in munca absolventi ai institutiilor de invatamant, in conditiile legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca.

    Procedura inclusa in Ordinul Ministerului Muncii nr. 342/2009 reglementeaza modalitatea de acordare a ajutorului financiar prevazut la art. 841 din Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Ordinul Ministerului Muncii nr. 342/2009 a fost publicat joi, in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 266.

    Ajutorul financiar este egal cu suma aferenta contributiilor sociale datorate de angajatori pentru absolventii institutiilor de invatamant si se acorda pentru o perioada de cel mult doi ani. Prin contributii sociale datorate de angajatori se intelege contributia de asigurari sociale, contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale, contributia pentru asigurari sociale de sanatate si contributia de asigurari pentru somaj.

    Ajutorul financiar se acorda la solicitarea angajatorilor care incadreaza in munca absolventi ai institutiilor de invatamant in conditiile art.80 din legea nr. 76/2002 si care, dupa expirarea termenului de 3 ani de la angajarea absolventilor, mentin raporturile de munca sau de serviciu cu acestia, pe o perioada de unul sau doi ani.

    Potrivit Ordinului nr. 342/2009, acest ajutor financiar se vireaza, din bugetul asigurarilor pentru somaj, angajatorilor a caror cerere a fost aprobata, prin plata acestei sume, in termen de 90 de zile de la data aprobarii cererii.

    Solutionarea cererii se va efectua in ordinea inregistrarii documentatiei pentru acordarea ajutorului financiar la agentia pentru ocuparea fortei de munca judeteana sau a municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are sediul angajatorul.

    Potrivit articolului 80 din legea nr. 76/2002, angajatorii care incadreaza in munca pe durata nedeterminata absolventi ai unor institutii de invatamant sunt scutiti, pe o perioada de 12 luni, de plata contributiei datorate la bugetul asigurarilor pentru somaj, aferenta absolventilor incadrati, si primesc lunar, pe aceasta perioada, pentru fiecare absolvent:
    a) o suma egala cu valoarea indicatorului social de referinta in vigoare la data incadrarii in munca, pentru absolventii ciclului inferior al liceului sau ai scolilor de arte si meserii;
    b) o suma egala cu de 1,2 ori valoarea indicatorului social de referinta in vigoare la data incadrarii in munca, pentru absolventii de invatamant secundar superior sau invatamant postliceal;
    c) o suma egala cu de 1,5 ori valoarea indicatorului social de referinta in vigoare la data incadrarii in munca, pentru absolventii de invatamant superior.

    Legea nr. 76/2002 stabileste, la art. 83 alin. 1, ca angajatorii care incadreaza absolventi in conditiile art. 80 sunt obligati sa mentina raporturile de munca sau de serviciu ale acestora cel putin 3 ani de la data incheierii.

    Valoarea indicatorului social de referinta este de 500 lei si a fost stabilita prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 126/2008 privind modificarea si completarea unor acte normative in vederea eliminarii legaturilor dintre nivelul drepturilor acordate din bugetul asigurarilor pentru somaj si nivelul salariului de baza minim brut pe tara si al stabilirii masurilor de aplicare a unor regulamente comunitare.

    DOSARE DE ANGAJARE

    In ceea ce priveste angajarea dvs sau a altei persoane beneficiati de urmatoarele servicii:
    - consultanta
    - declararea angajatorului, daca e cazul
    - obtinerea repartitiei de la AJOFM Bacau
    - redactarea contractului individual de munca ( 3 exemplare)
    - pregatirea dosarului
    - depunerea si ridicarea dosarului de la ITM
    In cazul in care sunteti interesat avem nevoie de urmatoarele documente
    - copie CI
    - adeverinta medicala
    - ultima diploma de studii
    - cartea de munca (daca e cazul) / declaratie ca nu ati detinut carnet de munca
    - declaratie ca nu ati detinut carnet de munca ( se redacteaza de firma noasta)
    - daca ati mai fost angajat adeverinta de la ultimul loc de munca in vederea completarii carnetului de munca
    - pentru cartile noi de munca certificat de casatorie, daca e cazul si certificat de nastere

    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008