Misiunea
DAS se angajează să livreze servicii deosebite de scanare, depozitare, arhivare electronică şi consultanţă în domeniul arhivării. Aceste servicii sunt bazate pe o cunoaştere aprofundată a domeniului respectiv, o reală înţelegere a problemelor ce afectează atât clienţii cât şi clienţii acestora, şi pe un real entuziasm pentru ceea ce facem. Scopul nostru este să acţionăm ca o extensie de încredere a departamentului de arhivare al clientului nostru, obţinând rezultate care vor avea un impact direct şi pozitiv asupra obiectivelor urmărite de clientul nostru în cadrul afacerii sale.
Viziunea
Să fim o companie – lider de piaţă prin dezvoltare şi performanţe superioare.
Scopul principal
Să fim un lider de încredere în domeniul nostru de activitate prin oferirea unor produse, servicii şi soluţii valoroase.
Valori fundamentale
- Incredere şi integritate
- Grija faţă de angajaţi
- Concentrare deplină asupra clienţilor
- Respect
- Responsabilitate socială
Încredere şi integritate
- Vom acţiona cu integritate, aceasta însemnând că vom face întotdeauna lucrurile corect din punct de vedere legal, etic şi moral
- Vom onora intenţia angajamentelor şi promisiunilor noastre, demonstrând consecvenţă între ceea ce facem şi ceea ce spunem
Grija faţă de angajaţi
- Ne vom strădui să asigurăm un mediu de lucru sigur, în afara oricărui pericol şi favorabil angajaţilor noştrii
- Vom căuta în permanenţă oportunităţi de lucru provocatoare şi satisfăcătoare care vor cultiva iniţiativa şi dezvoltarea personală şi profesională
- Vom asculta cu sinceritate, vom căuta înţelegere şi vom încuraja dialogul şi comunicarea
- Vom recunoaşte şi vom sărbători succesul individual şi cel de echipă
Concentrare deplină asupra clienţilor
- Vom asculta punctele de vedere ale clienţilor noştrii şi vom oferi servicii cu o valoare mereu crescând, în domeniul în care activăm
- Suntem responsabili pentru mulţumirea exterioară şi interioară a clientului nostru
- Ne vom concentra pe relaţiile ce dezvoltă încredere şi loialitate între noi şi clienţii noştri
Respect
- Îi vom trata pe ceilalţi cu demnitate, apreciind şi beneficiind de pe urma diferenţelor de opinii
- Vom aprecia timpul celorlalţi, abilităţile, părerile şi contribuţiile
- Vom fi răspunzători pentru impactul acţiunilor şi comportamentului nostru asupra colegilor, clienţilor, acţionarilor şi comunităţii în care funcţionăm
Responsabilitate socială şi corporativă
- Ne vom strădui pentru o mai bună reciclare a materialelor
- Ne vom concentra pe abordarea unor programe de voluntariat
- Vom urmări implicarea noastră în programe comunitare ce vizează educaţia şi găsirea locurilor de muncă