Pentru transmiterea petiţiilor către S.C. Energy Gas Provider SRL, societatea pune la dispoziţie următoarele modalităţi:
- telefon / fax informaţii clienţi – 021.25.21.954 / 021.25.21.950
- tel mob 0731.480.235; 0721.964.573
- e-mail: ***** ; ***** ; *****
- formulare de contact online pe site-uri societatii: ***** ***** ; *****
- primirea petiţiilor în cadrul recepţiei fizice si /sau curierat rapid/posta la adresa:
Str Mihail Sebastian, nr 11, bl S30, sc 3 , ap 64, sect 5, Bucuresti
Petitiile vor fi preluate de catre Responsabilul Serviciu Clienti si inregistrate in Registrul unic de evidenta a petitiilor adresate de catre consumatori si în baza de date a societatii,fiind evidenţiate următoarele informaţii: număr înregistrare, data petiţiei, subiectul petiţiei,emitentul petiţiei, salariatul care a înregistrat-o, locaţia locului de consum, Serviciul căreiai s-au solicitat elementele de răspuns, data transmiterii răspunsului către emitent.
Investigarea petitiilor se va realiza numai de catre personalul angajat al Serviciului clienti care dupa clasificarea petitiilor in functie de obiectul acestora va lua legatura cu departamentele responsabile din cadrul societatii pentru a obtine informatiile necesare solutionarii acestora.
În situaţia în care din cuprinsul petiţiei nu reiese obiectul acesteia sau nu este lizibilă se vor solicita imediat, în scris, clarificarile necesare.
In functie de tipul petitiei, termenele legale de solutionare si raspuns, in conformitate cu prevederile Ordinului nr 37/2007 ( cu completarile si midificarile ulterioare) privind aprobarea Standardului de performanta pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, sunt urmatoarele:
a. petitii referitoare la contractarea gazelor naturale – 15 zile de la primirea solicitarii;
b. petitii referitoare la factura – 15 zile de la primirea solicitarii;
c. petitii referitoare la calitatea gazelor naturale furnizate- 15 zile de la primirea solicitarii;
d. petitii referitoare la masurarea cantitatilor de gaze naturale – 30 de zile de la primirea solicitarii;
e. solicitari referitoare la istoricul de consum - 15 zile de la primirea solicitarii;
f. alte tipuri de solicitari – 30 de zile de la primirea solicitarii
Raspunsul trebuie sa fie documentat, sa fie redactat si prezentat intr-un mod clar, precis, care sa excluda orice echivoc.
Răspunsul este trimis consumatorului, prin posta/curier/email.
În situaţia în care consumatorul este nemulţumit de răspuns are posibilitatea să se adreseze Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului sau Instanţei Judecătoreşti competente.