Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    SERVICII
    Membru de 14 ani · Online acum 1 an
    0 abonati
    PAGINI


    ENERGY GAS PROV...

    Info Utile


    Obligatiile furnizorului de gaze naturale

    Obligaţia furnizorului

    Termen

    Penalităţi care trebuie plătite consumatorului pentru neîndeplinirea obligaţiei în termen

    Sa raspundă la orice solicitare primită din partea oricărui solicitant/consumator, având ca obiect încheierea/modificarea unui contract de furnizare reglementată/negociată a gazelor naturale

    15 zile de la înregistrarea solicitarii

    30 RON

     

    În cazul depăsirii termenului de 15 zile,pentru fiecare zi suplimentară, dar nu mai mult de 15 zile

    5 RON

     

    Să raspundă sesizarilor adresate în scris de consumatori cu privire la facturi, explicând acestora continutul facturilor şi în cazul în care solicitarea consumatorilor se dovedeşte a fi întemeiată, de a proceda la recalcularea facturilor.

    15 zile de la înregistrarea solicitarii

    30 RON

     

    În cazul depasirii termenului de 15 zile, pentru fiecare zi suplimentara

    5 RON

     

    Sa raspundă sesizarilor oricărui consumator, cu privire la calitatea gazelor naturale furnizate, să analizeze sesizarea primită şi să comunice în scris consumatorului rezultatul acestei analize, inclusiv prin transmiterea, dupa caz, a celui mai recent buletin de analiză cromatografică, determinat în conformitate cu prevederile legale în vigoare

    15 zile de la înregistrarea solicitarii

    50 RON

     

    În cazul depasirii termenului de 15 zile, pentru fiecare zi suplimentara

    10 RON

     

    Să efectueze plata penalităţilor prevazute mai sus, în cazul nerespectării termenelor de raspuns menţionate sau să informeze în scris consumatorul/solicitantul în legatura cu penalităţile datorate. 

    20 zile de la data la care obligaţiile furnizorului au devenit scadente

     

     

    150 RON

     

    Să menţină o evidenţă distinctă a reclamatiilor primite şi să verifice inclusiv, după caz, prin constatarea la faţa locului, aspecte semnalate în reclamaţie şi să contacteze reclamantul, dacă este necesar pentru obţinerea unor informatii suplimentare.

    20 de zile de la data data primirii reclamaţiei

    -


    Sinteza obligaţiilor furnizorului prevăzute în cadrul Secţiunii 2.1 respectiv Cap. III din Standardul de performanţa pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 37/2007

     
    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008