Avantajele colaborarii cu un cabinet specializat pentru intocmirea contabilitatii:
CLIENTUL beneficiaza de EXPERIENTA prestatorului din punct de vedere al:
- relatiilor cu autoritatile statului, cu organismele de control
financiar - fiscale - aplicarea noutatilor legislative pe probleme specifice
- minimizarea taxelor si impozitelor datorita experientei acumulate
- adaptarea procedurilor contabile la noutatile legislative
- gestionarea situatiilor de criza si a termenelor limita
- identificarea tehnicilor de maximizare a profitului
REDUCEREA COSTURILOR clientului cu pana 50% datorita:
- eliminarii costurilor salariale si a impozitelor aferente personalului pentru contabilitate
- eliminarea cheltuielilor pentru spatiu, mobilier si tehnica de calcul
- eliminarea cheltuielilor cu deplasarile catre autoritati
- eliminarea costurilor pentru programe specializate de contabilitate
- eliminarea amnezilor si penalitatilor ce pot surveni din lipsa de profesionalism
TRANSFERUL RESPONSABILITATII catre prestator:
- asigurarea de risc profesional va garanteaza despagubirea in caz
de erori - responsabilitatea evidentei contabile revine integral societatii prestatoare
- insusirea noutatilor legislative intra in atributiile personalului
prestator - grija respectarii termenelor de depunere acte se transfera
prestatorului - controalele fiscale sunt asistate de personalul societatii
prestatoare - se asigura arhivarea si pastrarea documentelor in conditii corespunzatoare