Obiectivul Legal Consult este acela de a mentine la un standard calitativ superior serviciile furnizate si de a oferi clientilor sãi solutii viabile si competitive.
Încã de la înfiintare societatea noastrã a înregistrat o crestere consecventã si dinamicã atât prin perfectionarea profesionalã a partenerilor, cât si prin îmbunãtãtirea serviciilor oferite si implicit, prin sporirea portofoliului de clienti.
Legal Consult beneficiazã de un larg portofoliu de solutii, de experientã si de parteneriate puternice, fiind în mãsurã sã ofere solutii legale competitive si sã satisfacã exigentele societãtilor comerciale existente pe piata româneascã.
Clientii nostri sunt societãti multinationale si românesti care desfasoara o gamã variatã de activitãti.
Legal Consult a creat un parteneriat multidisciplinar oferind servicii personalizate societãtilor comerciale, în functie de obiectul de activitate si de necesitãtile concrete ale acestora, asigurându-le legalitatea propriei afaceri.
Echipa Legal Consult este alcãtuitã din avocati, juristi, inspectori de resurse umane, evaluatori, lichidatori, experti cadastrali, economisti, contabili, consultanti în proprietate intelectualã.
Servicii juridice
Recuperãri creante
- colectarea informatiilor despre debitor, inclusiv obtinerea documentelor financiare pe baza cãrora urmeazã sã întreprindem demersul de recuperare a debitului;
- notificare scrisã;
- contactare telefonicã a reprezentantului legal în vederea identificãrii optiunii debitorului de achitare sau nu a debitului;
- actionare în instantã (somatie de platã, cerere deschidere procedura insolventei, plângere penalã, punerea în executare a sentintei sau a instrumentului de platã).
Avize si autorizatii
- identificarea categoriilor de avize si autorizatii necesare fiecãrui client în functie de specificul activitãtii;
- depunerea si ridicarea documentatiei de la avizatori;
- urmãrirea valabilitãtii avizelor si autorizatiilor (audit);
- semnalarea clientului, cu 30 de zile anterior expirãrii, cu privire la necesitatea reînnoirii documentelor;
- autorizatii de muncã, permise de sedere etc.
Legislatie comercialã
- înfiintarea societãtilor comerciale;
- conceperea si redactarea actelor constitutive si înregistrarea acestora la Registrul Comertului;
- asistentã legalã pentru cesionarea pãrtilor sociale si a actiunilor, modificarea capitalului social (reducere sau majorare);
- schimbare sediu, obiect, înfiintãri puncte de lucru, numirea si revocarea administratorului, alte modificãri;
- înfiintãri si înregistrãri asociatii, fundatii, patronate, persoane fizice autorizate;
- întocmirea si negocierea contractelor comerciale;
- procedura insolventei.
Consultantã financiar-fiscalã
- consultantã în vederea aplicãrii la nivelul societãtii a TVA-ului, impozitului pe venit si a impozitului pe profit;
- aducerea la cunostintã a modificãrilor legislative în domeniul financiar – fiscal;
- reprezentarea societãtilor în fata autoritãtilor fiscale.
Raport legislativ sãptãmânal
- analizarea, selectarea si comentarea sãptãmânalã a actelor normative nou
apãrute cu impact asupra activitãtii societãtii.
Legislatia muncii
- încheierea contractelor individuale de muncã, încheierea si înregistrarea contractelor colective de muncã;
- întocmirea fisei postului;
- conceperea regulamentului de ordine interioara si a regulamentului de organizare si functionare;
- asistentã în aplicarea procedurilor prevãzute de Codul Muncii în relatiile cu angajatii.
Proprietate intelectualã
- înregistrarea inventiilor la Oficiul de Stat pentru Inventii si Mãrci;
- înregistrarea si protectia mãrcilor;
- conceperea si redactarea contractelor de cesiune a drepturilor patrimoniale de autor;
- consultantã privind protectia proprietãtii intelectuale si industriale.
Litigii si arbitraj
- asistentã si reprezentare juridicã în cadrul proceselor desfãsurate în fata instantelor de judecatã, a Curtii de Arbitraj.
Consultantã în domeniul imobiliar
- revendicãri, exproprieri, concesionãri;
- conceperea si redactarea contractelor de construire, expertize tehnice;
- vânzãri, închirieri;
- analiza documentatiei anterior încheierii contractelor de închiriere;
- analiza prealabilã încheierii contractelor de vânzare – cumpãrare, respectiv verificare Carte Funciara, inexistentã litigii asupra proprietãtii, taxe si impozite achitate la zi;
- asistenta în fata notarului.
Consultantã în afaceri si activitati de gestionare a activitatii societatii
- stabilirea temporarã a sediului pentru societãti comerciale la sediul profesional al avocatului si efectuarea operatiunilor de gestionare a activitatii curente a societatii din perspective legale
- stabilirea strategiilor de dezvoltare a societãtilor comerciale în conformitate cu cadrul legal existent;
- fuziuni, achizitii publice;
- restructurarea si implementarea planurilor de investitii;
- întocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii;
- înfiintarea grupurilor de interes economic.
Concurentã neloialã
- asistentã legalã cu privire la concurenta neloialã, concentratiile de monopol,
abuzul de pozitie dominantã;
- conceperea si redactarea notificãrilor cu privire la concentratiile economice;
- reprezentarea societãtilor în fata Consiliului Concurentei.
Activitati de mediere
- constand intr-o comunicare permanent orientata catre incheierea unei intelegeri intre parti care au atat interese comune, cat si divergente, aceasta procedura fiind o procedura autonoma de reglementare a disputelor, conflictelor sau diferentelor intervenite intre persoanele fizice si/sau juridice.
Activitati fiduciare
- constand in primirea in depozit, in numele si pe seama clientului de fonduri financiare si bunuri, rezultate din valorificarea sau executarea de titluri executorii, dupã încheierea procedurii succesorale sau a lichidãrii, precum si plasarea si valorificarea acestora, în numele si pe seama clientului, activitati de administrare a fondurilor sau a valorilor în care acestea au fost plasate;
Serviciile Legal Consult sunt furnizate în temeiul unui contract tip abonament sau punctual, valoarea prestatiei stabilindu-se în functie de complexitatea lucrãrii solicitate.