In anul 2005 Life Care propunea pentru piata din Romania in premiera absoluta un nou concept de viata si un nou tip de produse, mai sanatoase pentru organism si mai prietenoase cu mediul inconjurator. BIO era provocarea lansata atunci la Timisoara, pe o piata sufocata de chimicale, arome si mirosuri artificiale.
Lipsa legislatiei in domeniul BIO, lipsa informatiei referitoare la ceea ce inseamna un produs organic si la ce beneficii ofera el organismului au facut ca inceputurile sa fie extrem de anevoioase. Mai mult, confuziile frecvente cu produsele naturiste au reprezentat reale probleme in transmiterea unui mesaj coerent catre consumatori.
Cu toate acestea Life Care a continuat campaniile sale de educare a publicului, a investit in organizarea unor evenimente proBIO s-a implicat in sustinerea ONG-urilor pe diverse teme, incepand de la ecologie si terminand cu sanatate si a fost extrem de activa in mass-media incercand sa atraga cat mai mult atentia asupra fenomenului BIO.
In 2008 BIO devenea deja un subiect de interes major, neexistand publicatie sau emisiune care sa nu abordeze aceasta tema. Tot atunci apar si primii competitori de pe piata fiind evident faptul ca prin programele sale de mediatizare, Life Care si-a atins scopul.
Pentru a obtine un impact si mai puternic Life Care cere sprijinul vedetelor autohtone in lupta impotriva chimicalelor, atragand de partea sa personalitati precum Catalin Botezatu sau Mihaela Radulescu, adevarati lideri de opinie.
Pentru incununarea succesului obtinut si pentru campania nationala de educare purtata in tot acest interval, la finele anului 2008, presa declara in unanimitate ca: Life Care este numele BIO in Romania.
Afirmatia este sustinuta si de cifrele inregistrate de companie: o cota de piata de peste 75% si o CA de 10 milioane de euro la nivelul anului 2008.