Aceste sisteme sunt identice din punct de vedere constructiv al partii de alimentare cu GPL, atat pentru motoarele cu carburator cat si pentru cele cu injectie de benzina. Diferenta apare la modul de intrerupere a alimentarii cu benzina pe perioada functionarii cu GPL si implicit la modul de schimbare a combustibilului cu care este alimentat motorul. La motoarele cu carburator, intreruperea alimentarii de benzina se face cu o electrovalva de benzina interpusa intre pompa de benzina si carburator. Din acest motiv, la carburator, orice comutare de pe benzina pe GPL se face in regim manual, cu trecerea comutatorului prin pozitia intermediara in care se intrerupe alimentarea cu benzina pana la terminarea acesteia din camera de nivel constant, dar nu se face alimentarea cu GPL deoarece motorul s-ar ineca.
La motoarele alimentate cu injectie electronica de benzina, se practica intreruperea circuitului de comanda al injectoarelor cu ajutorul unui releu de intrerupere sau al unui emulator. La injectia mecanica de benzina apare un alt dispozitiv care reduce presiunea din distribuitorul mecanic numit KJ Stop. Deoarece intreruperea alimentarii cu benzina este practic instantanee, la motoarele cu injectie, trecerea se face automat la depasirea unui anumit prag de turatie cuprins de obicei intre 1600-2500 rpm, ales incat sa se evite pornirea pe GPL cu motorul rece si pentru a oferi timp amestecului carburant sa ocupe intreaga galerie de admisie in momentul schimbului intre carburanti.