fileadmin/template/random_images//header_img_2.jpg
Servicii
- Contact: *****
- Telefon mobil: 0744348079
- Telefon fix: 0365/414143
Oferta MANISOR CONSTANTIN
Mănisor Constantin PFA serviciu extern de prevenire si protectie, abilitat de ITM Mures in baza noii legi L319/2006 , va ofera urmatoarele servicii :
„ Evaluarea Riscurilor de Accidentare si Imbolnavire Profesionala ”
Intocmire documentatie SSM ( protectia muncii )
Asistenta lunara , pretul porneste de la 50 lei / luna si difera in functie de numarul de angajati, complexitate, riscuri, specificul activitatilor si presupune:
- Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuală.
- Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum și întocmirea fișelor de instruire individuală.
- Monitorizarea functionării sistemelor si echipamentelor de protectie.
Evidenta echipamentelor individuale de protecție. - Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente).
- Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.
Deoarece preturile difera in functie de numarul de angajati, locuri de munca , specificul activitatii , etc. contactati-ne pentru a va face o oferta personalizata.
Dosar SSM – protectia muncii
Intocmire documentatie „ protectia muncii ” , ceruta de Legea Securitatii si Sanatatii in Munca L 319/2006 ( Dosar SSM ).
Evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala reprezinta etapa de baza in vederea constituirii documentatiei SSM . Documentatia ( dosarul ) SSM cuprinde:
- Elaborarea de Instructiuni Proprii tinand cont de particularitătile activitătilor unitătii/intreprinderii precum si ale locurilor de munca / posturilor de lucru.
- Elaborarea planului de prevenire si protectie pe baza lucrarii de evaluare a factorilor de risc.
- Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire si stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor.
- Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii.
- Stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemnează in fisa postului cu aprobarea angajatorului.
- Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de prevenire si protectie , conform Hotararii Guvernului nr. 1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca .
- Elaborarea decizilor interne de organizare a activitătii de securitate si sanatate in munca impuse de lege.
Protectia Muncii – Asistenta lunara
Servicii lunare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca SSM (protectia muncii) oferite de MANISOR CONSTANTIN :
- Instruirea conducatorilor locurilor de munca privind organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate.
- Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuala;
- Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum si intocmirea fiselor de instruire individuala.
- Actualizarea programului de instruire-testare.
- Actualizarea documentatiei concomitent cu modificarile conditilor de lucru, cu introducerea de noi utilaje si cu modificarile legislative.
- Cercetarea accidentelor de munca ce au produs incapacitate temporara de munca;
- Informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
- Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetării evenimentelor.
- Furnizarea si evidenta echipamentelor individuale de lucru si protectie.
CALITATE, MEDIU, SECURITATE ȘI SĂNATATE ÎN MUNCĂ
SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005; SR EN ISO 18001/2008
Evaluarea initiala
- Compararea sistemului actual de implementare a sistemului de management cu cerintele standardului de referința SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005 și SR EN ISO 18001/2008
- Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente;
- Identificarea procedurilor neconforme fata de cerintele standardului implementat;
- Identificarea resurselor umane si materiale existente;
- Identificarea sistemelor de inregistrari si evidenta existente.
Proiectarea/Reproiectarea sistemului de management integrat
- Planificarea sistemului de management integrat
- Stabilirea politicii sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca
- Stabilirea obiectivelor calitate, mediu, securitate si sanatate in munca
- Identificarea aspectelor de mediu si a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesională
- Evaluarea aspectelor de mediu și a riscurilor
- Identificarea aspectelor de mediu semnificative
- Stabilirea programului de management de mediu si OHSAS
- Identificarea cerintelor legale si alte cerinte pentru toate sistemele
- Stabilirea programului de operatii si activitati asociate aspectelor de mediu si a riscurilor identificate
- Intocmirea planului pentru situatii de urgenta si capacitate de răspuns
- Intocmirea programului de audit, planului de audit si raportului de audit
- Stabilirea actiunilor corective si preventive
Întocmirea documentatiei
- Manualul sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca
- Controlul documentelor
- Controlul înregistrarilor
- Audit intern
- Tratarea produsului neconform
- Acțiuni corective
- Acțiuni preventive
- Identificarea aspectelor de mediu
- Identificare cerinte legale si alte cerinte
- Competenta, constientizare, instruire
- Evaluarea conformării cu cerintele legale si alte cerinte
- Identificarea riscurilor de accidentare si imbolnăvire profesionala
- Reactualizarea fiselor de post
Instruirea personalului
- Instruire cu cerintele SR EN ISO 9001/2008
- Instruire cu cerintele SR EN ISO 14001/2005
- Instruire cu cerintele SR EN ISO 18001/2008
- Instruire cu politica sistemului integrat, obiectivele sistemului si aspectele de mediu identificate
- Instruire privind utilizarea formlarelor si tinerea sub control a documentelor
Implementarea sistemului integrat
- Audituri interne sub supravegherea consultantului în vederea depistarii neconformitatilor si problemelor de implementare existente;
- Verificarea utilizarii inregistrărilor
- Control operational
- Verificarea respectarii procedurilor
- Identificarea neconformitatilor
- Stabilirea de actiuni corective si preventive
Audit de precertificare
- Efectuarea unui audit intern al sistemului integrat implementat.
- Finalitatea acestui audit este un raport cu recomandari finale.
- Imbunatatirea sistemului
Acordarea de asistență la auditul de certificare
- Asistenta permanenta pe tot parcursul procesului de certificare
- Obtinerea certificarii
fileadmin/template/random_images//header_img_1.jpg
0)
{ if(!is_fixed) make_fix(); is_fixed = true; }
oot = jQuery('#oferta_div').offset().top;
if(st < oot)
{ if(is_fixed) un_fix(); is_fixed = false; }
bmax = jQuery('#site_bottom_div').outerHeight();
if(sb < bmax)
{ jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', bmax - sb + 15 + 'px'); }
}
jQuery(document).ready(function() {
if(isMobileWidth(1200))
jQuery(window).scroll(scrollHandler);
});
function make_fix()
{
jQuery('#oferta_filters_div').addClass('_fixed');
left = jQuery('#oferta_div').offset().left;
jQuery('#oferta_filters_div').css('left', left + 'px');
jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto');
jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', '10px');
jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'block');
}
function un_fix(where)
{
jQuery('#oferta_filters_div').removeClass('_fixed');
jQuery('#oferta_filters_div').css('left', 'auto');
jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto');
jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', 'auto');
jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'none');
}