Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA

    PFA MANISOR CON...

    Despre noi


    Oferta ISO_SSM

    fileadmin/template/random_images//header_img_2.jpg

    Servicii

    Oferta MANISOR CONSTANTIN

    Mănisor Constantin PFA serviciu extern de prevenire si protectie, abilitat de ITM Mures in baza noii legi L319/2006 , va ofera urmatoarele servicii :

    „ Evaluarea Riscurilor de Accidentare si Imbolnavire Profesionala ”

    Intocmire documentatie SSM ( protectia muncii )

    Asistenta lunara , pretul porneste de la  50 lei / luna si difera in functie de numarul de angajati, complexitate, riscuri, specificul activitatilor si presupune:

    • Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuală.
    • Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum și întocmirea fișelor de instruire individuală.
    • Monitorizarea functionării sistemelor si echipamentelor de protectie.
      Evidenta echipamentelor individuale de protecție.
    • Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente).
    • Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

    Deoarece preturile difera in functie de numarul de angajati, locuri de munca , specificul activitatii , etc. contactati-ne pentru a va face o oferta personalizata.    

     

     

     

    Dosar SSM – protectia muncii

     

    Intocmire documentatie „ protectia muncii ” , ceruta de Legea Securitatii si Sanatatii in Munca  L 319/2006 ( Dosar SSM ).

    Evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala reprezinta etapa de baza in vederea constituirii documentatiei SSM . Documentatia ( dosarul ) SSM cuprinde:

    • Elaborarea de Instructiuni Proprii tinand cont de particularitătile activitătilor unitătii/intreprinderii precum si ale locurilor de munca / posturilor de lucru.
    • Elaborarea planului de prevenire si protectie pe baza lucrarii de evaluare a factorilor de risc.
    • Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire si stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor.
    • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii.
    • Stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemnează in fisa postului cu aprobarea angajatorului.
    • Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de prevenire si protectie , conform Hotararii Guvernului nr. 1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca .
    • Elaborarea decizilor interne de organizare a activitătii de securitate si sanatate in munca impuse de lege.

     

    Protectia Muncii – Asistenta lunara

    Servicii lunare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca  SSM (protectia muncii) oferite de MANISOR CONSTANTIN :

    • Instruirea conducatorilor locurilor de munca privind organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate.
    • Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuala;
    • Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum si intocmirea fiselor de instruire individuala.
    • Actualizarea programului de instruire-testare.
    • Actualizarea documentatiei concomitent cu modificarile conditilor de lucru, cu introducerea de noi utilaje si cu modificarile legislative.
    • Cercetarea accidentelor de munca ce au produs incapacitate temporara de munca;
    • Informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
    • Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetării evenimentelor.
    • Furnizarea si evidenta echipamentelor individuale de lucru si protectie.

     

    CALITATE, MEDIU, SECURITATE ȘI SĂNATATE ÎN MUNCĂ

    SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005; SR EN ISO 18001/2008

     

    Evaluarea initiala

     

    • Compararea sistemului actual de implementare a sistemului de management cu cerintele standardului de referința SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005 și SR EN ISO 18001/2008
    • Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente;
    • Identificarea procedurilor neconforme fata de cerintele standardului implementat;
    • Identificarea resurselor umane si materiale existente;
    • Identificarea sistemelor de inregistrari si evidenta existente.

            

    Proiectarea/Reproiectarea sistemului de management integrat

     

     

    • Planificarea sistemului de management integrat
    • Stabilirea politicii sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca
    • Stabilirea obiectivelor calitate, mediu, securitate si sanatate in munca
    • Identificarea aspectelor de mediu si a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesională
    • Evaluarea aspectelor de mediu și a riscurilor
    • Identificarea aspectelor de mediu semnificative
    • Stabilirea programului de management de mediu si OHSAS
    • Identificarea cerintelor legale si alte cerinte pentru toate sistemele
    • Stabilirea programului de operatii si activitati asociate aspectelor de mediu si a riscurilor identificate
    • Intocmirea planului pentru situatii de urgenta si capacitate de răspuns
    • Intocmirea programului de audit, planului de audit si raportului de audit
    • Stabilirea actiunilor corective si preventive

      

    Întocmirea documentatiei

     

    • Manualul sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca

     

    • Controlul documentelor
    • Controlul înregistrarilor
    • Audit intern
    • Tratarea produsului neconform
    • Acțiuni corective
    • Acțiuni preventive
    • Identificarea aspectelor de mediu
    • Identificare cerinte legale si alte cerinte
    • Competenta, constientizare, instruire
    • Evaluarea conformării cu cerintele legale si alte cerinte
    • Identificarea riscurilor de accidentare si imbolnăvire profesionala
    • Reactualizarea fiselor de post

          

    Instruirea personalului

     

    • Instruire cu cerintele SR EN ISO 9001/2008
    • Instruire cu cerintele SR EN ISO 14001/2005
    • Instruire cu cerintele SR EN ISO 18001/2008
    • Instruire cu politica sistemului integrat, obiectivele sistemului si aspectele de mediu identificate
    • Instruire privind utilizarea formlarelor si tinerea sub control a documentelor

     

    Implementarea sistemului integrat

     

    • Audituri interne sub supravegherea consultantului în vederea depistarii neconformitatilor si problemelor de implementare existente;
    • Verificarea utilizarii inregistrărilor
    • Control operational
    • Verificarea respectarii procedurilor
    • Identificarea neconformitatilor
    • Stabilirea de actiuni corective si preventive

                            Audit de precertificare

     

    • Efectuarea unui audit intern al sistemului integrat implementat.
    • Finalitatea acestui audit este un raport cu recomandari finale.
    • Imbunatatirea sistemului

    Acordarea de asistență la auditul de certificare

     

    • Asistenta permanenta pe tot parcursul procesului de certificare
    • Obtinerea certificarii

    fileadmin/template/random_images//header_img_1.jpg

    0) { if(!is_fixed) make_fix(); is_fixed = true; } oot = jQuery('#oferta_div').offset().top; if(st < oot) { if(is_fixed) un_fix(); is_fixed = false; } bmax = jQuery('#site_bottom_div').outerHeight(); if(sb < bmax) { jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', bmax - sb + 15 + 'px'); } } jQuery(document).ready(function() { if(isMobileWidth(1200)) jQuery(window).scroll(scrollHandler); }); function make_fix() { jQuery('#oferta_filters_div').addClass('_fixed'); left = jQuery('#oferta_div').offset().left; jQuery('#oferta_filters_div').css('left', left + 'px'); jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', '10px'); jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'block'); } function un_fix(where) { jQuery('#oferta_filters_div').removeClass('_fixed'); jQuery('#oferta_filters_div').css('left', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'none'); }

    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008