In contextul actual, al implementarii politicii Uniunii Europene si la nivelul tarii noastre, certificarea ISO devine un element indispensabil pentru functionarea companiei dumneavoastra pe plan national si international. Implementarea standardelor ISO va sigura solutii personalizate pentru controlul si imbunatatirea continua a procesului de productie, respectiv a celui de munca.
Obtineti un consistent capital de imagine in fata clientilor dumneavoastra, dar si siguranta ca va veti putea estima randamentul in perspectiva. Satisfactia clientilor nu este de altfel unicul beneficiu rezultat din implementarea unui sistem de management conform certificarii ISO, acesta avand numeroase alte beneficii concrete in optimizarea productiei si a costurilor.
Firmele noastre dispun de personal specializat si cu experienta pentru a oferi solutii bine documentate de consultanta pentru implementarea ISO, vizand domenii specifice precum protectia mediului, igiena alimentara, siguranta si securitatea ocupationala, sistemele integrate de management. Companiile cu cele mai mari necesitati de implementare a unor sisteme ISO sunt fara indoiala cele din sectorul de alimentatie publica, constructii, medical, furnizarea de instalatii si echipamente. Insa se poate spune ca nici o companie romaneasca, cel putin dintre cele mijlocii si mari, nu trebuie sa se sustraga de la o documentare serioasa in acest sens.
Certificarea ISO se adreseaza tuturor firmelor care doresc sa activeze in castig si sunt gata sa investeasca pentru a-si monitoriza, controla si optimiza activitatea. Consultanta pentru implementarea ISO va poate sugera solutii adecvate sectorului in care activati, urmand ca forurile superioare de management sa decida asupra planului de bataie anterior contactarii auditorilor.
Principiul EIE :
Eficienta - Inteligenta - Economie
Nu uitati ca a preveni, in loc de a corecta, inseamna eficienta, inteligenta, economie de timp si bani!
Beneficii
• identificarea problemelor in procesul de productie;
• imbunatatirea imaginii si a relatiilor publice;
• sporirea si imbunatatirea productivitatii si eficientei;
• limitarea incidentelor ce implica responsabilitatea juridica a organizatiei;
• responsabilizarea personalului;
• satisfacerea cerintelor clientilor;
• economii ale tuturor tipurilor de resurse;
• avantaje financiare si de imagine;
• cresterea credibilitatii si a increderii in calitatea produselor / serviciilor;
• satisfacerea cerintelor clientilor, partenerilor de afaceri si a cerintelor legale;
• crearea cadrului pentru imbunatatirea continua;
• imbunatatirea imaginii si a relatiilor publice;
• cucerirea unor pieþe de desfacere;
• castigarea increderii partilor interesate, inclusiv a autoritatilor;
• asigurarea partenerilor si clientilor ca se respecta legislatia in domeniu;
• cresterea prezentei pe piata, cu deosebire pe piata internationala;
• conditiile de acordare a asigurarilor si a creditelor pot deveni mai avantajoase;
• imbunatatirea conditiilor de munca ale salariatilor;
Câteva avantaje ale introducerii unui sistem eficient al calitãþii au fost deja precizate. Pe lângã câºtigurile deja enumerate, mai pot fi menþionate:
- eliminarea riscurilor provocate de o livrare defectuoasã;
- recunoasterea publicã a angajamentului firmei în ceea ce priveste calitatea si atragerea de mai multi clienti;
- îmbunãtãtirea continuã a calitãtii prin procedurile unui audit intern,
- asigurarea unei protectii sporite în legãturã cu rãspunderea juridicã privind produsul livrat, etc