GENERAL CONSUL...
ISO - SISTEME DE MANAGEMENTISO 9001-managementul calitatii
VA PUTEM AJUTA SA OBTINETI
DOVADA IMPLEMENTARII ISO SAU CERTIFICAREA ISO 9001
CU ORGANISME ACREDITATE NATIONAL SAU INTERNATIONAL IN CEL MAI SCURT TIMP.
Certificatul ISO 9001 obtinut de o anumita organizatie mentioneaza ca aceasta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii. Acest management al calitatii necesita implicarea managementului de la cel mai inalt nivel in procesul de asigurare si crestere a calitatii.Principalele ETAPE ale acestui serviciu de management sunt:1. Analiza diagnostic a organizatiei din perspectiva managementului calitatii (urmarind cerintele ISO 9001:2008); 2. Remodelarea/ stabilirea normelor din organizatie si documentarea sistemului de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001:2008; 3. Asistenta in aplicarea normelor prin instruiri-seminarii (concretizate in planuri de implementare a sistemului de management al calitatii); 4. Evaluarea conformitatii sistemului de management al calitatii cu ISO 9001:2008 (printr-un audit intern al calitatii). 5. Asistenta in relatia cu organismul de certificare (asistarea organizatiei in relatia cu certificatorul, de la contractare pana la auditul de certificare)Standardele ISO 9000 definesc un sistem al calitãtii reprezentând ansamblul structurilor organizatorice, responsabilitãþilor, procedurilor, proceselor si resurselor angajate în punerea în practicã a managementului calitãtii.Datoritã cererii la nivel international, initial îndeosebi în industria de apãrare, precum si în alte domenii de productie cum ar fi industria nuclearã, în 1987 a fost elaborat standardul international pentru sistemele calitãtii ISO 9000. Sub aceastã formã standardul era utilizat numai de cãtre firmele din sfera productiei. Ulterior pentru a-l face aplicabil nu numai în sectoarele comerciale angajate în domeniul productiei, standardul a fost revizuit si adoptat oficial în 1994 de cãtre Organizatia Internationala de Standardizare.Standardizare.Initial existau trei pãrti principale ale standardului ISO 9000: ISO 9001, ISO 9002 si ISO 9003, fiecare continând o serie de clauze referitoare la proiectare, dezvoltare, fabricatie, inspectie, testãri, montaj si service. Începând din anul 2000, Organizatia Internationala de Standardizare procedeazã la o sistematizare a standardelor ISO 9001 înglobând toate cele trei pãrti ale ISO 9000, respectiv ISO 9001, ISO 9002 si ISO 9003 din 1994. Numãrul de proceduri se reduce fatã de varianta anterioarã, în acest sens existând proceduri documentate pentru:- controlul documentelor;- controlul produselor neconforme;- controlul înregistrãrilor calitãtii;- audituri interne ale calitãtii;- actiuni corective;- actiuni preventive.