Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
Istoria SEO
Webmaster-ii si furnizorii de continut au început să optimizeze situri pentru motoarele de căutare începand de la mijlocul anilor 1990, cand primele motoare de căutare catalogau reteaua Web timpurie.
Initial tot ce trebuia făcut de webmasteri era să adauge pagina, sau URI, la diferitele motoare de căutare, care trimiteau un “paianjen” (“spider”) pentru a “se târî” (en: “crawl”) prin pagină, extrage legaturi catre alte pagini si să returneze informațiile de pe o pagină pentru a fi indexate. Procesul pesupune copierea paginii de către paianjeni si stocarea pe propriile servere, unde un al doilea program, numit “indexator ” (en: “indexer”), extrage diferite informatii despre pagină, precum cuvintele continute si locul lor în pagină, precum si orice ponderi pentru cuvinte specifice, dar si legaturile către alte pagini, care sunt adăugate printr-o manieră de programare care le face adecvate pentru târâre la o dată ulterioară.
Proprietarii de situri au început să recunoască valoarea clasificării superioare si a vizibilitătii, creând o oportunitate pentru practicantii SEO “white hat” (pălarie albă) si “black hat” (pălărie neagră).
Printre “White hat” se numără acele companii care folosesc tehnici considerate “legale” pentru promovarea site-urilor în cadrul motoarelor de căutare. În mare parte, acestea se bazează pe optimizări aduse structurii paginilor continute în cadrul site-ului pentru a fi corect interpretate si evaluate de algoritmii de atribuire a rangurilor folosite de motoarele de căutare.
Un număr mare de bloguri si de forumuri de discuții au apărut, inclusiv în limba româna, care oferă creatorilor de site-uri îndrumări si sfaturi referitoare la cum trebuie construite paginile web pentru a fi optimizate din punct de vedere al motoarelor de căutare.
Cea mai devreme folosire a frazei “search engine optimization” a fost intr-un mesaj spam postat pe Usenet pe data de 26 Iunie 1997.
La începuturile Internetului, motoarele de căutare afisau în urma unei căutari, pagini în a căror descriere se afla cuvântul de cautare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au făcut abuz de acest factor, motoarele de căutare au alcătuit algoritme mult mai complexe, care includ:
În sens larg , SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită întelegerea modului în care functionează algoritmii de căutare si ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondentă cu site-urile care oferă ceea ce acestia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii sitului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea impiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de continut unic care este usor indexat si extras de pe site-uri web.
Termenul SEO poate să se refere si la “Optimizatori pentru Motoare de Căutare”, un termen adoptat de industria consultantilor care se ocupa de optimizarea site-urilor în numele clientilor precum si de angajatii proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO în interiorul firmei.
Consultantii SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, facând parte dintr-o campanie mai mare de marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbări în codul sursă al site-ului, este recomandat să fie inclus în dezvoltarea initială si design-ul site-ului pentru a ajunge sa fie “Search Engine Friendly”. Termenul de “Search Engine Friendly” ( “Prietenos Motoarelor de Căutare”) este folosit pentru a descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al conținutului si al cosului de produse care poate fi optimizat usor si eficient.
Se spune ca Google are peste 300 de factori în componența algoritmului de afisare a rezultatelor, ceea ce a creat numeroase polemici legate de tacticile folosite pentru SEO, în randul webmaster-ilor.
Vrei sa ajuti la derularea activitatilor si proiectelor Asociatiei filantropice "Timi&Raluca"?O poti face printr-o mica donatie..Foloseste butoanele de mai jos !!!
Sau achizitioneaza, un spatiu publicitar.Acesta va fi inserat in pagina aleasa de tine.