Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    SERVICII
    Membru de 13 ani · Online acum 1 an
    0 abonati
    PAGINI


    Asociatia Filan...

    ARTICOLE


    Componentele internet-marketingului

         

     
       
                                       Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!                                                

                                                                             





    Metode de a dobândi noi vizitatori

    Componentele internet-marketingului


    In acest articol,vă prezentam mai pe larg unele elemente ale internet-marketingului. Deci să le vedem.

    Anunturi de pe internet pe pagini cu furnizare de continut

    Toata lumea s-a întalnitcu această metodă de a dobândi noi vizitatori . Este cea mai simplă si cea mai scumpă metodă de a mări numărul vizitatorilor. În această categorie putem enumera bannerele si anunturile cu text de pe internet. În practică, pe fiecare pagină de web sau portaluri cu furnizare de continut, avem posibilitatea de a posta anunturi care sunt afisate in diferite dimensiuni, în general în format gif, jpg, png și flash. Adesea trebuie să plătim pentru publicarea lor. Din cauza pretului foarte mare, aceste anunturi sunt publicate în primul rând de firme multinationale.
    Prin anunuri banner nu putem obtine vizitatori semnificativi pentru că cei care fac numai niste click-uri pot avea alte preferinte decât cele prezentate pe pagina cu anunturi. Astfel, păstrarea vizitatorilor este un lucru mult mai greu de realizat, în schimb obtinem un număr destul de mare de vizitatori (nu depinde de buzunar) prin aparitia bannerului si prin click-uri si asa are loc construirea mărcii. Cheltuielile sunt foarte mari în continuu pentru că fiecare afisare a anuntului se plăteste.

    Anunturi interactive

    Avantajul constă în forma vizuală a anuntului care, de cele mai multe ori, îndeamna consumatorul cu ajutorul animatiilor spectaculoase sau capteaza cu un mic joc interesul vizitatorului. Cu ocazia unor anumite evenimente apar diferite oferte. Scopul acestor anunturi nu este de a dirija direct pe vizitator la pagina dorită ci pur si simplu de a obtine vizitatorul. Adesea, ca si rezultat, in functie de dorintele consumatorului el va ajunge pe diferite pagini.
    Anunturile de acest tip apar de cele mai multe ori în format flash, dar sunt si versiuni DHTML. Acestea sunt analizate asemenea bannerelor, cu singura diferentă că din cauza interactivitătii implică mai multă muncă si mai multi bani. Totodată, vizitatorii au devenit semnificativi, deoarece cu ajutorul interactivitătii putem găsi solutii pentru a selecta oameni importanti.

    E-mail marketing

    Este o formă a marketingului direct care nu este totuna cu trimiterea de SPAM (scrisori nesolicitate). Vom trimite emailuri la o listă relevantă, cu datele de contact adunate cu ajutorul paginii de web si astfel vom tine legătura cu vizitatorii. Comparativ cu celelalte forme, e-mail marketingul este mult mai ieftin si eficace; cu ajutorul lui vom putea păstra vizitatorii. Pentru ca trimitem scrisori celor care ne-au vizitat anterior, marim numarul de vizitatori, care revin mereu pe pagina noastră. Desi putini vor fi vizitatorii noi, nu trebuie sa-i dispretuim pe cei care revin. Este mult mai greu să pastrezi un vizitator decât a-i obtine pe cei noi.
    La pornirea sistemului cheltuielile sunt moderate continuu, investitia de muncă este cam la mijloc, pentru că merită să ne ocupăm cu scrisori având un continut valoros. Vizitatorii sunt semnificativi, ei au fost deja pe la noi, au fost dispusi să ne dea adresa de e-mail.

    Program de parteneriat, site-uri partenere

    Dacă reusim să găsim parteneri buni, site-uri partenere, avem posibilitatea de a obtine vizitatori semnificativi. În practică, ii rugăm să ne recomande si astfel vom obtine click-uri si vizitatori în continuu. Legătura de parteneriat poate fi reciproca, putem plăti pentru ea sau functioneaza in sistem cu comision, depinde cum negociem cu proprietarul site-ului.
    Metoda prezintă cheltuieli doar atunci când lucrăm pe baza unui sistem cu comision, pe care il plătim partenerului. Este nevoie de muncă sustinuta doar când suntem în căutarea noilor parteneri. Dacă suntem multumiti de cei pe care ii avem deja, atunci munca nu este însemnată. Valoarea vizitatorilor poate fi total diferita in functie de parteneri.

    Directoare

    Din cauza faptului ca directoarele sunt împărtite pe pagini tematice, cu ajutorul acestora putem obtine adevăratii vizitatori, care sunt interesati exact de subiectul site-ului nostru. Nu este un lucru rar ca 30-40% din vizitatorii site-ului ajung din directoare.
    Înregistrarea în directoare are mai multe criterii de folos. Dacă ne adresăm numai directoarelor gratuite atunci cheltuim doar timpul nostru. La început vom găsi multe directoare dar, cu timpul, numărul noilor directoare se va micsora.

    Bloguri, forumuri și advertoriale

    În România această metodă de a mări semnificativ numarul vizitatorilor nu este asa de răspândită, dar în străinătate este ceva obisnuit. În legătură cu activitatea noastră putem publica permanent articole folositoare, care sunt publicate de o pagina cu furnizare de continut, împreuna cu o referire la site. Rezultatul obtinut depinde foarte mult de vizitatorii paginii cu furnizare de continut. Din păcate ne ia mult timp sa scriem un articol dar astfel vom putea obtine noi vizitatori. Cheltuielile sunt variabile pentru că, în cele mai multe cazuri, pentru aparitia unui advertorial se plăteste.

    Marketing de căutare

    Marketingul de căutare este totalitatea activitătilor care sunt legate de motoare de căutare pe internet, care au drept scop cresterea traficului site-ului nostru.
    Aceste motoare de căutarie pe internet sunt folosite zilnic, de aceea este foarte important să obtinem cât mai multi vizitatori cu ajutorul lor. În practică, denumim căutarea pe internet si vizitatorii care provin de aici - marketing de căutare . Cu ajutorul ei, cu putini bani, si cu muncă minimă, vom putea obtine vizitatori semnificaivi si hotărâti.
    Multi cred că marketingul de căutare si optimizarea pentru motoare de căutare sunt una si aceeasi notiune, dar marketingul de căutare nu este egal cu optimizarea pentru motoare de căutare.
    Marketingul de căutare este compusă din mai multe activități:
    Optimizare pentru motoare de căutare
    Anunțuri plătite pe internet
    Anunțuri plătite pe pagini cu furnizare de continut
    Poziții sau inregistrări plătite



    Stefan Kungl & Bela Nagy
    *****
    *****



     
                                                         Centrofarm pe Facebook


      
    Vrei sa ajuti la derularea activitatilor si proiectelor Asociatiei filantropice "Timi&Raluca"?O poti face printr-o mica donatie..Foloseste butoanele de mai jos !!!

                                                                                  


                                     Sau achizitioneaza, un spatiu publicitar.Acesta va fi inserat in pagina aleasa de tine.


                             Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!



    reclama
    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008