Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
Metode de a dobândi noi vizitatoriResursele marketingului de căutare si al internet-marketing-uluiIn articolul de azi vom analiza marketingul de căutare si vom compara metodele de a dobândi noi vizitatori.
Deci marketingul de căutare este compusa din mai multe activităti:
Optimizare pentru motoare de căutare
Anunturi plătite de pe internet
Anunturi plătite pe pagini cu prestatii de cuprins
Pozitii sau inregistrări plătite
Optimizare pentru motoare de căutare
Aici putem cuprinde totalitatea activitătiilor, care ne ajută ca site-ul nostru să fie pe locul cel mai distins in listele organice gratuite. Cu ajutorul acestei metode ne putem dobândi cei mai pretiosi vizitatori, numărul cel mai mare, se poate realiza lângă costuri mici.
Numărul vizitatoriilor accesibili si pretiosi este destul de mare, fiindcă foarte multi folosesc diferite motoare de căutare, oamenii sunt curiosi cu ceea ce se ocupă pagina noastră. La început suntem nevoiti să depunem timp si bănuti, dacă ne folosim de ajutorul unui specialist, dar apoi numai câte putin ne vom ocupa cu ea, nici nu vom mai cheltui, iar vizitatorii vor veni in continuu. Optimizarea pentru motoare de căutare este cea mai rentabilă metodă de a obtine noi vizitatori.
Anunturi plătite de pe internetMulte motoare de căutare cu ajutorul anunturilor plătite vor dobândi un venit. Aici si noi putem depune anuntul nostru, plătit, dar vom avea vizitatori. În cazul anunturilor vom plăti după click-urile efectuate, deci practic plătim la motoare de căutare pentru vizitatori, nu pentru aparitia anuntului, care este mult mai economic.
Avantajul acestui tip de anunt constă în faptul că vom dobândi vizitatori, pe care ii intereseaza cu ceea ce se ocupă pagina noastră de web. Putem selecta niste cuvinte cheie, referitoare site-ului nostru.
Totusi în situatia asta vizitatorii nu sunt dobânditi gratuit, această metodă este mult mai eficace, costă mult mai putin, vom face rost de vizitatori pretiosi, comparativ cu aparitiile banner.
Astfel de prestatii de reclame sunt:
Google AdwordsYahooNeogenCu ajutorul căutării anunturilor plătite numărul vizitatorilor posibili este influentat în mare parte de domeniul, în care ne încadrăm (cât de multi caută pe cuvântul cheie, care ne determină) si de bugetul nostru (adică, cât suntem dispusi să plătim pentru click-urile efectuate zilnic si cât dorim să cumpărăm). Cheltuielile materiilor sunt foarte mari continuu. Iar munca nu necesită numai la începuturi, pentru că suntem nevoiti să determinăm parametri anuntului, după acesta îl putem lăsa în pace, sistemul cu anunturi va functiona singur. Valoarea vizitatoriilor este înălta, pentru că anuntul nu apare numai când persoana caută exact domeniul nostru.
Anunturi plătite pe pagini cu prestatii de cuprinsExistă unele site-uri, care se angajează, ca pe pagina lor să depunem mici anunturi cu texte. Proprietarul paginii de web este foarte atent la faptul, ca pe pagina lui să apare anunturi, care coincid cu domeniul paginii, ceea ce este norocos, fiindcă are mai mare probabilitate ca vizitatorul să facă un click pe anuntul nostru, pe cealaltă parte valoarea vizitatoriilor este mult mai bun, pentru că ajung la noi din pagini asemănătoare.
Astfel de prestatii de reclame sunt:
Google Adwords Etarget *****Asemănător cu anunturile plătite de pe internet si ele sunt costisitoare. Numărul vizitatoriilor dobânditi este mai mare, pentru că anuntul nostru poate apare în mai multe locuri si în functie de buget putem regla click-urile efectuate. Vizitatorii sunt mai putini pretiosi, pentru că nu întotdeauna se nimereste ca pe site-ul relevant să se adauge anunturile, comparativ cu anunturile, care sunt pe motoare de căutare.
Se poate că această metodă are parametri mai slabi, ca si la anunturile aparute în urma căutării, totusi au rost de a le folosi, fiindcă putem maximaliza vizitatorii accesibili. Deci când nu mai putem cumpăra la un pret real click-urile efectuate, dar totusi vrem să obtinem noi vizitatori.
Pozitii sau inregistrări plătiteSunt unele motoare de căutare, pentru care plătim, ca in pagina lor să fim prezenti pe lista organică. Chiar sunt unele unde putem cumpăra un loc anumit de pe lista. Cele mai mari motoare de căutare si cei care produc cei mai multi vizitatori nu se ocupa cu asa ceva, deci numai atunci are rost să folosim metoda respectivă, când deja am cucerit cele mai mari motoare de căutare si avem bani pentru a dobândi mai multi vizitatori. Mentionăm, ca acest motor de căutare nu prea atrage o multime de vizitatori.
Numărul vizitatoriilor accesibili este mai mic, pentru că sunt putine motoare de acest gen, unde putem cumpăra o pozitie anumită. Nu costa în multă muncă, dar în practică trebuie să ne potrivim cu aparitia anuntului, de a defini unele optiuni, după aceea nu avem nimic de făcut. Vizitatorii astfel obtinuti sunt pretiosi (desi nu putem obtine foarte multi), pentru că ne caută dupa cuvântul cheie, de care se ocupă site-ul nostru.
Cuprins si comparareEste interesantă compararea unelor metode de a dobândi vizitatori după anumite cirterii:
I. Cu ei putem obtine cei mai multi vizitatori: Optimizare pentru motoare de căutare
Anunturi plătite pe pagini cu prestatii de cuprins
Anunturi interactive
E-mail marketing
Program de parteneriat, site-uri de parteneri
Directoare
Anunturi plătite pe pagini cu prestatii de cuprins
II. Metode cele mai ieftine: Directoare
Optimizare pentru motoare de căutare
Program de parteneriat, site-uri de parteneri
E-mail marketing
Bloguri, forumuri și advertoriale
III. Metode, care cer cea mai putina munca: Anunturi de pe internet pe pagini cu prestatii de cuprins
Anunturi plătite pe motoare de căutare
Pozitii sau inregistrari plătite
Anunturi interactive
Optimizare pentru motoare de căutare
Bloguri, forumuri și advertoriale
IV. Metode, care aduc cei mai prețiosi vizitatori: E-mail marketing - vizitatori care se reîntorc
Optimizare pentru motoare de căutare
Anunturi plătite pe motoare de căutare
Pozitii sau inregistrari plătite
Anunturi interactive
Program de parteneriat, site-uri de parteneri
Directoare
Bloguri, forumuri și advertoriale
Anunturi plătite pe pagini cu prestatii de cuprins
Metodele de a dobândi vizitatori, cele de sus mentionate se pot practica si una câte una, dar atunci vom obtine succesul dorit, dacă deodată ne ocupăm cu mai multe. Afisarea de bannere le putem lăsa firmelor multinationale, ei sunt capabili să le plătească. Pentru persoanele fizice, firmele mici si mijlocii este mult mai rentabil de a folosi mai multe posibilităti deodata, cu un buget eficace putem obtine vizitatori pretiosi. După părerea noastră cea mai eficace metodă este optimizare pentru motoare de căutare (in ciuda faptului că la început se pune efort), dar celelalte metode le completează perfect.
Optimizare pentru motoare de căutare este cea mai eficace, cea mai ieftină metoda pe termen lung și care necesită cea mai putină muncă, vom dobândi cei mai multi si cei mai pretiosi vizitatori.
De mult timp ne ocupăm cu site-uri, de a dobândi noi vizitatori si putem să spunem din experintă, că cea mai bună metodă este SEO, dar vom reveni mai detaliat.
Cu stimă:
Stefan Kungl & Bela Nagy
**********
Vrei sa ajuti la derularea activitatilor si proiectelor Asociatiei filantropice "Timi&Raluca"?O poti face printr-o mica donatie..Foloseste butoanele de mai jos !!!
Sau achizitioneaza, un spatiu publicitar.Acesta va fi inserat in pagina aleasa de tine.
Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!