Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
Cresterea comunitatii inseamna lucruri diferite pentru persoane diferite. Pentru unii oameni si pentru unele branduri, o comunitate sociala este una cat se poate de formala, un loc nestructurat unde sa plazezi continut pentru consumatori. Altii insa vad comunitatea aceasta ca pe un mic grup de factori de influenta puternici. Indiferent de definitie, pentru a a vea succes, fiecare comunitate are nevoie de continut, de context pentru membri si de ROI.
1. Fara spamming! Nu le mai face clientilor de pe Twitter spam. Construieste comunitatea implicandu-i in cresterea ei.
2. Noua masuratoare pentru comunitatile sociale. ROA = Return on Awareness.
3. Ce a aparut prima oara – contextul sau continutul? Poti crea continut daca intelegi contextul.
4. Statutul regal al continutului. “Continutul este rege. Este ceea ce face o comunitate sa cante”.
5. Respecta-i pe membrii comunitatii. Nu trece cu vederea contextul cand oferi continut. Respecta comunitatea si ofera-i informatii de valoare.
6. Intelege-ti comunitatea. Poti crea continut valoros doar daca intelegi contextul comunitatii tale.
7. Audienta doreste. DA! Continutul nu conteaza intotdeauna. Conteaza contextul, engagement-ul si discutiile. Identifica ce vrea audienta ta sa auda.
8. Engagement-ul atrage clienti valorosi.
9. Nu exista o dimensiune corecta a comunitatii. Comunitatile sanatoase si lucrative au diverse dimensiuni.
10. Engagement-ul atrage succesul comunitatii. Masoara succesul comunitatii prin nivelul de engagement al audientei.
11. Targeteaza-ti comunitatea.
12. Porneste dialogul. Doar 14% dintre brand-urile de top raspund la tweet-urile primite, iar 71% dintre mesaje raman fara raspuns.
13. Ascultarea este cheia. Asa construiesti relatii.