Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
Nu vei avea succes in afaceri daca nimeni nu te crede. De aceea, iti vom arata cum poti evita aceasta situatie.Succesul tau in afaceri este direct proportional cu rapiditatea prin care reusesti sa iti convingi clientii, investitorii sau colegii.
Pentru a fi cat mai credibil, este indicat sa urmezi urmatoarele sfaturi:
1. Fii original atunci cand te prezintiS-au dus de mult zilele in care clientii ramaneau impresionati de cladirile corporatiilor sau de numele pompoase ale joburilor. Astazi, clientii te respecta mult mai mult daca ai capacitatea de a te descrie intr-un mod original si profesionist, fara a parea arogant. In momentul in care pretinzi ca esti mai mult decat ceea ce esti cu adevarat, credibilitatea ta scade foarte mult. Fii autentic, chiar daca tot ceea ce poti oferi este entuziasmul.
2. Trebuie sa iti cunosti produsele si serviciileCand stii cu adevarat ceea ce vinzi, nu iti este teama sa vorbesti cu clientii, investitorii sau cu colegii. Credibilitatea ta este afectata atunci cand nu detii foarte bine termenii si nu stapanesti o strategie de comunicare foarte eficienta. Descopera tot ce se poate descoperi despre produsele si serviciile pe care compania ta le ofera, astfel incat, atunci cand le prezinti sa fii foarte sigur pe tine.
3. Perspectivele tale trebuie sa fie bazate pe cercetare si analizaAtunci cand le oferi celor cu care vorbesti studii si analize care sa dovedeasca din punct de vedere statistic ca ai dreptate, credibilitatea ta creste foarte mult. Pentru a reusi acest lucru in cadrul intalnirilor de afaceri trebuie sa inveti totul despre companie, rolul pe care il joaca in intreaga industrie si mai mult decat atat, importanta si ultilitatea pe care produsele si serviciile firmei le ofera clientilor.
4. Aculta cu atentie, analizeaza cu grija si raspunde succintPersoanele cu care intri in contact iti vor oferi si mai multa credibilitate atunci cand esti un bun ascultator. Mai mult decat atat, atunci cand cineva iti vorbeste, analizeaza cu atentie fiecare informatie pe care ti-o ofera si alege sa raspunzi scurt si la obiect, astfel incat cel cu care porti conversatia sa vada ca esti hotarat si ca stii ceea ce vrei pentru compania ta.