Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    SERVICII
    Membru de 13 ani · Online acum 1 an
    0 abonati
    PAGINI


    Asociatia Filan...

    ARTICOLE


    100 metode de a obtine linkuri



         

     
       
                                       Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!                                                

                                                                             








    100 metode de a obtine linkuri ( Solutii de link building pentru Romania ) - partea I

    1. Inscrierea in directoare – O tehnica mai veche, insa care aduce pe .ro inca rezultate frumoase. Inscrierea in directoarele romanesti si straine se poate face semi-automat folosind applicatii free gen AI Roboform sau Website Submitter (750 de directoare romanestisau directoare moldovenesti incluse si 4500 in total). Informatii aditionale: Cum trebuie facuta o inscriere in directoare web, video inscrierea in directoare.

    2. Publicarea de articole - Publicarea unui articol relevant si includerea unui link catre sireul autorului, este la fel o tehnica clasica care poate aduce linkuri de calitate. Informatii aditionale: Article Submitter (publica un articol in 650 de siteuri de articole). Informatii aditionale: video publicarea articole.

    3. Promovarea fluxului RSS (feed RSS) – Publicarea unui feed RSS (flux RSS) indirectoare de bloguri sau feed sites poate aduce un numar considerabil de vizitatori. Feed Submitter va permite acest lucru, inscrierea feedului in 200 siteuri de feeds si directoare de bloguri. Informatii aditionale: video demo publicare feed.

    4. Publicarea de comunicate de presa – Daca aveti un produs/serviciu nou si demn de anuntat, puteti folosi publicarea in siteuri de comunicate de presa. Atentie insa la modul in care prezentati produsul/serviciul. Pentru Romania eu am identificat in jur de 400 de siteuri care publica comunicate de presa din nisa IT. Pentru international exista solutii platite genPrLeap sau free cum e OpenPr.

    5. Promovarea prin CSE (Comparison Shopping Engines) este o metoda specifica siteurilor care au un produs la vanzare si de adreseaza pietii externe. Solutiile specifice gen Shopzilla, Yahoo Shoppping sau Google Product Search pot aduce cresteri mici insa targetate. Cei care folosesc CSE sunt deja hotarati ce vor sa cumpere, voua va ramane sai convingeti sa treaca de shopping cart. Majoritatea siteurilor de mai sus accepta si data feeds cu produsele care le aveti.

    6. Linkuri in Wikipedia – O sursa veche ce-i drept, este wikipedia, de aici poti avea cateva linkuri bune care insa au urmatoarele caracteristici: a) aduc trafic mult, si in marea lui parte targetat – chiar vin oamni interesati de produsul/serviciul respectiv si b) – nu au nici un strop de valoare in SE – pentru ca au nofollow. (sursa 6,7: Eugen Petcu)

    7. Cumpararea de linkuri directe prin sisteme de genul *****. Metoda de cumparare de linkuri este in principiu penalizata de Google, e posibil ca siteurile de genul TLA sa evite acest sistem?

    8. Linkuri prin Stumbleupon - Atentie la Stumbleupon – o retea sociala alternativa celor gen *****. Instaleaza toolbarul lor, compune un articol de calitate si inscrie articolul in sistemul lor. Incearca sa te implici, sa ajuti alti membrii si sa iti adaugi prieteni in profilul tau. Solicita alti membri sa faca review la ceea ce ai scris daca le-au placut articolele tale.

    9. Articole folosind link baiting – Scrie texte care aduc controversa in discutie, care critica si care vor genera automat linkuri si discutii. Alege cu atentie personalitati cunoscute, critica siteuri sau branduri populare.

    10. Linkuri platite in directoare - Daca este sa alegi in a plati pentru plata in directoare atunci poti plati pentru o inscriere in directoare platite si cu autoritate gen Yahoo!, BOTW,Business, JoeAnt etc.

    11. Inscriere in Dmoz  DMOZ este un excelent mod de a incepe inscrierea in directoare odata ce siteul tau a ajuns la maturitate, insa in majoritatea cazurilor aprobarea noului tau site va dura. E preferabil sa studiezi modul in care celelalte siteuri sunt inscrie si sa incerci sa te incadrezi in formatul de descriere impus de categorie.

    12. Comentarii in bloguri, comunitati – O buna strategie de obtinere de linkuri este comentariile si participarea in discutii legate de subiectele de pe nisa ta. Nu este de ajuns sa ai doar un continut de calitate in articolele tale, vei avea nevoie si de putin self marketing, de realizarea unor legaturi cu alti jurnalisti, bloggeri, antreprenori.

    13. Scrie si publica articole in siteuri foarte importante – Scrie articole in siteuri importante din nisa ta, nu neaparat siteurile de articole aminitite la punctul (2) ci siteuri importante din nisa ta care accepta articole din exterior dupa o verificare riguroasa si incearca sa ajungi autor cu contributii regulate in astfel de siteuri.

    14. Semnatura in forumuri – Activezi in forumuri? Foloseste semnatura in aceste forumuri si scrie un text in semnatura care sa atraga atentia impreuna cu un link catre siteul tau. Daca ai posibilitatea sa folosesti un Feed RSS in profilul tau atunci poti sa faci sa apara in ultimele noutati din blog langa numele tau de utilizator.

    15. Linkuri in templaturi gratis - poti obtine o multime de linkuri rapide daca sponsorizezi templaturi gratis pentru CMS-uri populare gen WordPress, PHPLD etc Linkul tau va aparea in “Template by X” in partea de jos a blogului si poate sa iti aduca un numar important de linkuri. E preferabil ca cuvantul sponsored sa nu apara.

    16. Solicita un review la site/produs/serviciu intre cunoscutii tai – Roaga un familia, prieten sau coleg sa arunce o privire peste siteul/produsul/servicul tau si sa publice un articol pe aceasta tema.

    17. Organizare de concursuri – Adauga un element competitiv in un astfel de concurs si vei obtine cu siguranta linkuri gratis de la participanti.

    18. Realizeaza ping catre serverele de RPC blogging – Odata ce publici un post in blog ai posibilitatea de exemplu cu Feed Submitter sa anunti ping serverele (gen Pingomatic, Pinggoat, Bloglines) de noul tau post de noul tau blog post. Vei fii astfel pe pagina de pentru cateva ore.

    19. Crearea de aplicatii virale gen ElFYourSelf, Lepregram, Muglets. Rezultatul poate sa fie fantastic. Posibilitatea de a atrage linkuri naturale, dand userului care foloseste aplicatia posibilitatea de a adauga un link spre aplicatia sa personalizata. Eventual si un call-to-action la finalul aplicatiei, care sa incurajeze userii sa le arate prietenilor ce au realizat.

    20. Guest posturi pe bloguri (linkuri editoriale) – scrierea de guest post-uri pentru bloguri cu trust mai mare, eventual din aceeasi nisa pentru obtinerea de linkuri editoriale (one-way, in-text, naturale, de pe site-uri cu trust mare).

    21. Widget-uri WP sau pentru Ajax Home Pages (ex: *****) - widget-urile WordPress pot fi adaugate cu un link din control panel-ul wordpress al userului care il foloseste (linkuri mai putin utile), in implementarea pe pagina a widget-ului (ex: “cforms is provided by *****”) si in cazul in care sunt de calitate/utile, au potential de atragere de linkuri in liste, review-uri, etc.

    22. Cumpararea directa de linkuri - probabil cea mai directa metoda de a aduce un link si anume contactarea prin e-mail, telefon sau IM a webmaster-ului site-ului de pe care vrei sa aduci linkul. Avantajul e ca e o metoda de a cumpara linkuri oarecum “under the radar”, in comparatie cu folosirea unui link broker de exemplu, deci riscul de a fi prins si penalizat pentru cumpararea de linkuri e minim. Dezavantajul cel mai mare e ca nu ai foarte mult control asupra linkurilor dupa ce faci plata (de exemplul webmasterul respectiv poate sa adauge nofollow la link, sau sa il scoata pur si simplu).

    23. Lepse – o metoda mai putin folosita in blogosfera internationala, dar foarte populara la noi. Cel care accepta leapsa, de obicei pune link catre cel care i-a trimis-o, sau cel care a pornit-o initial.

    24. Flagship content sub forma de liste - spre exemplu, creearea unei liste cu cei mai buni 100 de bloggeri din 2008, cu ping direct catre ei. Functioneaza pentru link building doar daca blogger-ul/site-ul care creeaza flagship content-ul are deja un anumit grad de reputatie si popularitate.

    25. Badge-uri – merge mana in mana cu metoda de mai sus (flagship content prin liste). Spre exemplu cand creezi lista cu cei mai buni 100 de bloggeri din 2008, le poti da ocazia sa isi puna pe site un badge grafic cu “Top 100 Bloggeri din 2008″ si cu un link catre lista in care e mentionat.

    26. Publicarea de anunturi (classifieds) – Publicarea de anunturi in siteuri de anunturi publicitate poate sa aduca nu numai linkuri dar si un numar considerabil de potentiali clienti care vor folosi contactul direct (telefon, adresa). In romania exista 500 siteuri de anuntui, aplicatia Anunturi iti permite publicarea semi-automata in acestea. Informatii suplimentare:film publicare anunturi.

    27. Link exchange – adaugarea unui link extern catre un alt site, care la randul lui adauga un link catre site-ul tau.

    28. 3-way link exchange - acelasi proces ca la link exchange-ul normal, doar ca in 3-way link exchange site-ul A pune link catre site-ul B, iar site-ul B linkeaza catre C (A si C fiind de obicei detinute de aceeasi persoana/companie).

    29. Publicarea de whitepapers – Un whitepaper poate sa fie un document, ghid, raport care analizeaza o anumite problema si incearca sa o rezolve. Folosit in scopuri comerciale un astfel de document trebuie sa puna accent pe solutii oferite, sa educe, sa genereze la randul lui “leads”.

    30. Link in filmele publicate pe YouTube, AolVideo etc – Daca publici filme pe YouTube atunci e o idee buna ca in descrierea filmului sa introduci linkuri catre produsele tale, daca sunt relevante filmului.

    31. Magazine pe platforme gratuite - Daca vinzi produse sau vrei sa vinzi cadouri pentru fani te poti folosi de magazine pe platforme gratuite gen CafePress, Ecrater, ShareIt etc, inprofilul lor vei putea sa scri cateva date despre servicii produse. Uneori oferind o alternativa la shopurile clasice, ai posibilitatea sa ajungi la clienti in care mod normal nu ai ajunge.

    32. Articole virale promovate pe siteuri de social media, socializare cu vot, ex. Problogger,Ghidoo, Blogoree, etc. poate sa aduca un numar impresionant de vizitatori.

    33. Un sistem de afiliere cu link Seo Friendly ( de genul: http://***** )

    34. Oferirea de servicii gratuite in schimbul unui link – Esti “mester” in un anumit domeniu? Ai posibilitatea sa iti ofer serviciile in schimbul unui link. Daca poti sa construiesti un logo, sa scri un articol, sa programezi, astfel de oferte sunt imbratisate de comunitatile de webmasteri gen Seopedia, DigitalPoint etc

    35. Tool-uri online gratuite – O aplicatie online care executa anumite operatii si care este gratis poate sa aduca vizitatori si linkuri. Daca ea este un simplu Google Page Rank checker sau un encoder base 64, important e sa fie gratis si sa fie online, vizitatorii si linkurile aferente vor veni singuri.

    36. Linkuri din podcasting – un interviu la un post de radio, sau tranpunerea audio a unui articol poate sa genereze backlinkuri in nisa ta. De asemenea un flux de podcasturi se poate inscrie in directoare de podcasturi, in canale RSS care pot sa fie accesate din diferite sisteme, ex: Itunes

    37. Dezvoltarea de aplicatii desktop gratuite si inscrierea lor in directoare de software – O aplicatia desktop de calitate poate sa aduca prin inscrierea in siteuri de software gen Download, Downbroad etc un numar considerabil de backlinkuri (aprox 800). Metoda poate sa fie urmata de crearea de video tutoriale/demo pentru ele si publicarea lor in YouTube like sites.

    38. Programe de afiliere (depinzand de business) - Afilierea este unul dintre subiectele relativ noi in Romania, ignorat de-a lungul timpului. Un program bine organizat de afiliere, in care se ofera un procentaj mare de profit pentru afiliati poate sa aduca rezultate incredibile. In ultimul timp au aparut si 2parale si forumul de afiliati lansat de Bobby Voicu.

    39. Publicarea softurilor/scripturilor pe site-uri de reviews – Cere si vei primi, iata o lista cu astfel de siteuri care accepta review requests.

    40. Organizeaza evenimente “offline” care au ecou in online.

    41. Lanseaza initiative dedicate bloggerilor – Initiativele pe Romania dar si cele localepot aduce o multime de publicitate din partea celor care participa si poate spune si zosoceva despre eveniment.

    42. Obtine interviuri cu autoritati din domeniu si vei primi linkuri si o expunere din partea celor interesati in nisa ta. Intrebarile daca sunt bine alese si inca neclarificate (poate chiar incomode) pot sa aduca rezultate superbe.

    43. O pagina relevanta pe Squidoo (lens), pentru un anumit tag in care linkul tau impreuna cu alte linkuri din aceasi nisa este o idee excelenta de a aduna linkuri din context relevant. Important e ca numele lensului sa fie relevant pentru cuvintele care le urmaresti:submission.

    44. Fa un review la o aplicatie absolut noua sau la o carte de abia aparuta, informatia va fi preluata si comentata.

    45. Cand participi la conferinte obtine imagini si ofera aceste imagini pe siteul tau. Linkul se va raspandi rapid, exemplu concludent, primul comentariu care partine lui Adriana Iordan.

    46. Lanseaza o extensie gratis de Firefox, un widget pentru Google sau WordPress, o aplicatie Facebook sau alt tip de plugin pentru reletele sociale.

    47. Marcheaza articolele tale cu un tag in Technorati

    48. Raspunde intrebarilor din Google Groups, Yahoo Groups, Usenet sau alte grupuri publice legate de tematica siteul tau si adauga linkuri relevante in intrebarile si raspunsurile tale.

    49. Raspunde intrebarilor din Yahoo! Answers, Live Qna, Askville de la amAzon sau in alte siteuri de gen si adauga linkuri relevante

    50. Cauta domenii vechi care expira (via Snapnames, Enom, Pool etc) si care au trafic si redirecteaza traficul catre tine (dupa backorder).

    SURSA  ARTICOL

    Tags:articole,anunturi,promovare,promovare online,promovare web,promovare afaceri online,promoweb,



     
                                                         Centrofarm pe Facebook


      
    Vrei sa ajuti la derularea activitatilor si proiectelor Asociatiei filantropice "Timi&Raluca"?O poti face printr-o mica donatie..Foloseste butoanele de mai jos !!!

                                                                                  


                                     Sau achizitioneaza, un spatiu publicitar.Acesta va fi inserat in pagina aleasa de tine.


                             Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
    0) { if(!is_fixed) make_fix(); is_fixed = true; } oot = jQuery('#oferta_div').offset().top; if(st < oot) { if(is_fixed) un_fix(); is_fixed = false; } bmax = jQuery('#site_bottom_div').outerHeight(); if(sb < bmax) { jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', bmax - sb + 15 + 'px'); } } jQuery(document).ready(function() { if(isMobileWidth(1200)) jQuery(window).scroll(scrollHandler); }); function make_fix() { jQuery('#oferta_filters_div').addClass('_fixed'); left = jQuery('#oferta_div').offset().left; jQuery('#oferta_filters_div').css('left', left + 'px'); jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', '10px'); jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'block'); } function un_fix(where) { jQuery('#oferta_filters_div').removeClass('_fixed'); jQuery('#oferta_filters_div').css('left', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('top', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_div').css('bottom', 'auto'); jQuery('#oferta_filters_dum').css('display', 'none'); }
    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008