Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!
Ce subiect banal ar spune unii. In mare masura distributia de comunicate de presa este ignorata sau prost folosiat cand vine vorba de promovarea online a unei afaceri. Metoda de promovare prin comunicate de presa face parte din lista de 100 metode a obtine legaturi noi. In ajutorul metodei am publicat si o lista de siteuri de comunicate de presa.
Ce avantaje va ofera publicarea unui comunicat de presa?
- Cresterea vizibilitatii site-ului
- Publicitate gratuita
- Atragerea de noi utilizatori
- Castigarea credibilitatii clientilor
- Obtinerea mai multor legaturi in motoarele de cautare
Cand jurnalistii preiau comunicatul de presa, ei iti vor furniza publicitate gratuita. Un comunicat de presa nu apare doar pe web, el poate aparea in ziare, televizor si chiar la talkshow-uri daca este interesant pentru nisa respectiva.
Mai multa vizibilitate inseamna mai mult trafic, iar mai mult trafic inseamna potentiali clineti. Oamenii care citesc comunicatele tale de presa vor “da o fuga” pe site-ul tau ca sa vada ce oferiti.
Greseli frecvente in redactarea si trimiterea comunicatelor de presa
- Comunicatul de presa scris doar cu litere mari – o greseala destul de frecventa, denota dezinteresul celui care il trimite si are ca rezultat in majoritatea cazurilor nepublicarea lui.
- Comunicat de presa care este doar un sale pitch – nu striga dupa cumparator, nu trage de el ca in bazar sa cumpere. Un comunicat de presa care are ca scop doar vanzari noi este sortit esecului.
- Greseli gramaticale – la fel ca si la textul scris cu litere mari, erorile gramaticale demota lipsa de interes si face ca un comunicat de presa sa fie ignorat de ziaristul care il primeste.
- Un comunicat de presa scurt sau care este sub 200 de caractere nu reprezinta un text demn de publicat.
Cum obtinem rezultate cu un comunicat de presa
Mai jos am sa expun tehnica care o folosesc eu personal atat pentru comunicatele de presa din Romania cat si pentru cele din strainatate. Pasii care ii urmez sunt:
- Redactarea unui comunicat de presa si corectarea lui inainte de a fi publicat
- Construiesc si atasez la comunicat un press kit care contine screenshoturi, comunicatul de presa in format PDF, DOC, imagini precum logo, etc
- In prima faza din trimiterea comunicat de presa, fac publicarea in lista de siteuri de comunicate de presa care accepta publicarea de comunicate, odata ce exista un utilizator creat
- In ceea de a doua faza folosesc o lista interna de 400 de editori romani (reviste online, offline si televiziune) carora le trimit prin contact form-urile special facute pentru comunicate de presa sau folosind emailurile special construite pentru a accepta comunicate de presa. Modul de adresare este direct acolo unde este posibil, lista este actualizata cu nume, pozitie in firma, email, url de contact.
- Fac analiza si tracking la cateva zile, saptamani unde a fost publicat comunicatul urmand ca acesti editori sa primeasca la urmatoarea publicare o atentie speciala, eventual mai multa informatie.
Un astfel de comunicat de presa poate sa ajunga publicat de exemplu in un ziar online din Moldova cu tiraj mic sau poate doar cu prezenta online, insa reclama locala este in marea majoritatea un succes fiindca nu este alaturata unei liste de inca 200 de alte comunicate de presa lansate in aceasi zi.
SURSA ARTICOL
Tags: Comunicate de presa, promovare comunicate de presa, siteuri comunicate de presa