PSI SECURITATEA...
CONSULTANTA SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCASecuritatea si sanatatea in munca - organizarea activitatii si evaluarea riscurilor
In conformitate cu Legea securităţii şi sănătăţii īn muncă nr. 319/2006, a Normelor Metodologice de aplicare a Legii 319/2006 şi a altor prevederi legale īn domeniul securităţii şi sănătăţii īn muncă oferim urmatoarea gama de consultanta:
I. Organizarea activităţii de Securitate si sanatatea in munca
1. Organizarea activităţii de Securitate si sanatatea in munca din cadrul societăţii (decizii, instrucţiuni etc);
2. Elaborarea instrucţiunilor proprii pentru locurilor de muncă/posturile de lucru;
3. Semnalizare de securitate;
4. Dotarea cu fişe individuale de instruire, afişe, indicatoare de securitate, acte normative, truse medicale,etc;
5. Intocmirea planului de prevenire şi protecţie;
6. Īntocmirea fişei postului;
7. Intocmirea tematicii de instruire, a programului de instruire si testarea aferenta - instruire introductiv generala, la locul de munca si instruirea periodica;
8. Lista de acordare a echipamentului individual de protecţie si a materialelor igienico-sanitare;
9. Semnalarea riscurilor care pot genera accidente de muncă cu urmări grave;
10. Instruirea angajatilor in domeniul Securitatii si sanatatatii in munca;
11. Īntocmirea măsurilor de prim ajutor.
II. Evaluarea factorilor de risc de accidentare
1. Evaluarea factorilor de risc de accidentare şi īmbolnăvire profesională;
2. Nominalizarea locurilor de muncă ce urmează a fi supuse procesului de evaluare;
3. Clasificarea/descrierea riscurilor şi stabilirea masurilor de prevenire, eliminare a factorilor de risc.