NoutatiCONSULTANTA SITUATII DE URGENTA, PSI (prevenirea si stingerea incendiilor), SSM (securitatea si sanatatea in munca), RSVTI - ISCIR
Dorind sa venim in ajutorul dvs. privind aplicarea legislatiei in vigoare in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA (PSI – prevenirea si stingerea incendiilor si PROTECTIE CIVILA), SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA, RSVTI - ISCIR (supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor sub presiune si de ridicat ISCIR), va prezentam oferta noastra in legatura cu serviciile de consultanta - documentatii, instruirea angajatilor, materiale necesare prevenirii si stingerii incendiilor, securitatii si sanatatii in munca: indicatoare de securitate, planuri de evacuare, organizarea apararii impotriva incendiilor, fise de instruire, truse de prim ajutor, instructiuni de prevenire a incendiilor, instructiuni de exploatare a echipamentelor/instalatiilor, instructiuni proprii etc - TOTUL DIN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, SSM (securitatea si sanatatea in munca), ISCIR, PSI (prevenirea si stingerea incendiilor).
Oferim seriozitate, calitate, profesionalism, responsabilitate pentru serviciile efectuate, preţuri fără concurenţă (cele mai mici de pe piata pentru toata gama de servicii, documentatii, materiale, instruiri).
Servicii pentru orice judet al tarii.
Nu ezitati sa ne contactati; va vom oferi suport informational sau material pentru orice incertitudine sau necesitate.
Precizez ca deţinem autorizaţii valabile pentru activităţile menţionate în această ofertă.
Asteptam cu interes raspunsul d-voastra.
Cu stima,
Ing. Marius Zamfir
Contact: tel: 0740824155
e-mail: *****
web: http://*****
Oferta prestari servicii, dar dorim si colaborare cu persoane fizice sau juridice interesate de acest domeniu.
OFERTĂ SERVICII ÎN DOMENIUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ
Vă aducem la cunoştiinţă că, în conformitate cu prevederile:
- Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
- Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă, modificată şi completată prin Legea nr. 212/2006;
- Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
- Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, modificat şi completat de Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 786/2005;
Prestăm următoarele servicii în domeniul situaţiilor de urgenţă:
I. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII DE APĂRARE ÎMPOTRIVA INCENDIILOR
1. Stabilirea structurilor cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;
2. Întocmirea actelor de autoritate (decizii, dispoziţii, hotărâri etc.) prin care se stabilesc răspunderi pe linia apărării împotriva incendiilor;
3. Întocmirea şi difuzarea documentelor specifice activităţii de apărare împotriva incendiilor (liste, situaţii, instrucţiuni, grafice, planuri );
4. Asigurarea dotării (contra cost) cu afişe, acte normative, fişe individuale de instruire, broşuri, instrucţiuni, etc. necesare în procesul de instruire.
II. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII DE INSTRUIRE A SALARIAŢILOR ÎN DOMENIUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ
(instruirea în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor şi instruirea în domeniul protecţiei civile)
1. Elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal;
2. Elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal şi locuri de muncă;
3. Elaborarea de proceduri de instruire pe categorii de instructaje şi categorii de personal;
4. Elaborarea de teste sau chestionare privind verificarea cunoştinţelor însuşite, după fiecare instruire;
5. Efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;
6. Consemnarea efectuării instructajelor în fişele individuale de instructaj;
7. Verificarea anuală a cunoştinţelor însuşite
OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII SI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ
Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, în concordanţă cu noile prevederi ale legislaţiei în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, Legea securităţii şi sănătăţii în muncă 319/2006, a Normelor metodologice de aplicare a Legii 319 precum şi a celorlalte reglementări în vigoare aplicabile, vă facem cunoscută oferta noastră de servicii care cuprinde:
I. EVALUAREA FACTORILOR DE RISC DE ACCIDENTARE ŞI/SAU ÎMBOLNĂVIRE PROFESIONALĂ
1. Identificarea şi nominalizarea locurilor de muncă ce urmează a fi supuse procesului de evaluare
2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare şi îmbolnăvire profesională.
3. Ierarhizarea riscurilor şi stabilirea priorităţilor de prevenire;
4. Propunerea măsurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc.
II. DOCUMENTAŢIE PRIVIND MANAGENEMENTUL SSM
1. Elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie.
2. Elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru.
3. Elaborarea tematicilor pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă.
4. Intocmirea materialelor scrise privind instruirea introductiv generală şi la locul de muncă.
5. Întocmirea registrelor privind accidentele de muncă.
6. Întocmirea măsurilor de prim ajutor conform riscurilor pentru fiecare loc de muncă.
7. Efectuarea testării personalului pe linie de securitate şi sănătate în muncă, conform legislaţiei în vigoare.
8. Întocmirea listei interne de acordare a echipamentului individual de protecţie, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1048 din 9 august 2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă.
9. Întocmirea fişei postului cu atribuţiile şi răspunderile fiecărui lucrător în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, corespunzător funcţiilor exercitate.
III. ALTE ACTIVITǍŢI DE CONSULTANŢǍ ŞI SERVICII SSM
1. Organizarea activităţii de SSM la nivelul unităţii.
2. Organizarea şi asigurarea funcţionării CSSM – ului.
3. Asigurarea dotării (contra cost) cu afişe, acte normative, fişe individuale de instruire, broşuri, etc. necesare în procesul de instruire.
4. Întocmirea fişelor de identificare a factorilor de risc profesional.
5. Sesizarea în scris a angajatorului asupra unor riscuri care pot genera accidente de muncă cu urmări grave, constatate cu prilejul prestării serviciilor.
6. Cercetarea accidentelor cu incapacitate temporară de muncă, întocmirea procesului verbal de cercetare, stabilirea măsurilor de prevenire.
7. Alte servicii care vizează îmbunătăţirea condiţiilor de muncă, prevenirea accidentelor şi a îmbolnăvirilor profesionale etc.
IV. INSTRUIREA PERSONALULUI
1. Efectuarea instruirii introductiv – generale, verificarea efectuării instruirii la locul de muncă şi instructajul periodic.
OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL SUPRAVEGHERII SI VERIFICARII TEHNICE A INSTALATIILOR ISCIR
Prestatorul se obligă să presteze servicii în domeniul I.S.C.I.R. în conformitate cu prevederile:
- Legii 64/2008 – privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil;
- Decretului nr. 417/1985;
- H.G. nr.1340/2001, modificată şi completată prin H.G. nr.182/2005;
- Ordinelor nr. 147/2006, 253/2006 şi 333/2006 privind obligaţiile în domeniul instalaţiilor sub presiune şi instalaţiilor de ridicat (ISCIR).
CONSULTANTA SITUATII DE URGENTA, PSI (prevenirea si stingerea incendiilor), SSM (securitatea si sanatatea in munca), RSVTI - ISCIR (supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor ISCIR) - documentatii, instruirea salariatilor, dotare cu materiale de prevenire si stingere a incendiilor si securitatea in munca.
Dorind sa venim in ajutorul dvs. privind aplicarea legislatiei in vigoare in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA (PSI – prevenirea si stingerea incendiilor si PROTECTIE CIVILA), SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA, RSVTI - ISCIR (supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor sub presiune si de ridicat ISCIR), va prezentam oferta noastra in legatura cu serviciile de consultanta - documentatii, instruirea angajatilor, materiale necesare prevenirii si stingerii incendiilor, securitatii si sanatatii in munca: indicatoare de securitate, planuri de evacuare, organizarea apararii impotriva incendiilor, fise de instruire, truse de prim ajutor, instructiuni de prevenire a incendiilor, instructiuni de exploatare a echipamentelor/instalatiilor, instructiuni proprii etc - TOTUL DIN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, SSM (securitatea si sanatatea in munca), ISCIR, PSI (prevenirea si stingerea incendiilor).
Oferim seriozitate, calitate, profesionalism, responsabilitate pentru serviciile efectuate, preţuri fără concurenţă (cele mai mici de pe piata pentru toata gama de servicii, documentatii, materiale, instruiri).
Servicii pentru orice judet al tarii.
Nu ezitati sa ne contactati; va vom oferi suport informational sau material pentru orice incertitudine sau necesitate.
Precizez ca deţinem autorizaţii valabile pentru activităţile menţionate în această ofertă.
Asteptam cu interes raspunsul d-voastra.
Cu stima,
Ing. Marius Zamfir
Contact: tel: 0740824155
e-mail: *****
web: http://*****
Oferta prestari servicii, dar dorim si colaborare cu persoane fizice sau juridice interesate de acest domeniu.