*****-Inca din anii 50" cercetatorii au conceput prima generatie a solutiilor pentru reducerea frecarii prin care au obtinut un strat cu depunere pe metale foarte netede. Cea de a doua generatie au fost aditivii de ulei. Metabond reprezinta cea de a treia generatie de substante antifrictiune. Aceasta tehnologie folosita la NASA, preluata de laboratoarele NATO si apoi de Molekulartehnic Gmbh din Lagen Germania, se diferentiaza de tehnologiile anterioare prin faptul ca:
-nu produce modificari de cote ale pieselor, deci nu face depuneri de material, lucru ce il recomanda utilizarii chiar pentru motoare noi,
-nu modifica calitatea lubrifiantilor folositi.
---Din punct de vedere al domeniilor de utilizare putem enumera:
masini si utilaje - care functioneaza cu actionare electrica sau cu carburanti (benzina, motorina, gaz), indiferent de mediul in care lucreaza ( praf, nisipuri, atmosfera cu aerosoli salini, chimici, apa sarata)
-autoturisme, camioane, autobuze, tractoare, escavatoare, macarale, masini agricole, vehicule navale, feroviare, aeriene, instalatii hidraulice, etc..
-masini de prelucrare prin aschiere, gatere, masini din industria textila, etc..
---Avantaje economice ce rezulta din exploatare:
-marirea considerabila a duratei de viata a organelor de masini tratate, marirea intervalului dintre revizii si reparatii curente sau capitale;
-cresterea randamentului;
-dublarea intervalului de timp dintre schimburile de ulei - functionarea pentru o perioada limitate de timp (100 km cu 50km/h pemtru autoturisme) fara ulei in baie;
-marirea cu 10 - 20% a puterii coroborat cu scaderea consumului de combustibil sau energie electrica;
-functionarea mult mai silentioasa a angrenajelor sau motoarelor ;
-reducerea cu aproximativ 30% a noxelor provenite de la motoarele cu ardere intrerna
[PDF]
*****Cine a incercat?Imediat dupa lansarea din 1991 a castigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. O masina Ferrari tratata cu METABOND a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h. De atunci toate masinile Ferrari sunt tratate din fabricatie cu METABOND. Printre referintele noastre se numara dealeri auto din Germania: Ford, Seat, Renault, Scania, Volvo, etc. precum si alti industriasi care folosind METABOND au scazut costurile semnificativ.
Garantie?
-Produsele METABOND sunt verificate si controlate in permanenta de TÜV Rheiland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice) va garanteaza avantajele enumerate mai jos. Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro).
---Cine comercializeaza?
-Pentru comercializarea produselor METABOND a fost infiintata Reţeaua de Distribuţie Metabond care în două ţări în exclusivitate lucrează cu mai mult de 10000 colaboratori. Colaboratorii noştri îşi execută activitatea ca persoane juridice de sine stătătoare, iar după prestaţiile lor îşi încasează lunar comisioanele calculate pe baza Tabelului de Carieră care a fost alcătuit conform regulilor Multi Level Marketing (MLM). Numărul colaboratorilor creşte continuu, în Ungaria, Metabond Ungaria S.R.L. lucrează cu aproape 20 depozite în afară de cele două depozite centrale, iar în România aprovizionarea este asigurată de S.C. METABOND ROMANIA S.R.L. prin mai mult de 20 de depozite de sine stătătoare.
-Spre deosebire de locaţiile de vânzare clasice, vânzarea directă presupune comercializarea produselor şi serviciilor direct către consumatori. De regulă vânzarea directă implică şi explicarea produselor precum şi recomandări personalizate. Metabond oferă totodată şi oportunitatea de a dezvolta o afacere proprie, de a acumula noi cunoştinţe, mai ales referitor la produse şi la tehnicile de management în afaceri. Profiturile intreprinzătorilor sunt direct proporţionale cu volumul bunurilor comercializate către clienţii finali şi constau din adaosul comercial şi bonusuri pe baza volumului de vânzări. Beneficiind de un program de lucru flexibil, Intreprinzătorii pot alege să lucreze cu jumătate de normă pe lângă slujba cu norma întreagă, sau să transforme afacerea Metabond într-o veritabilă carieră.
-Pentru colaboratorii nostri (parcuri auto, scoli de soferi, ferme agricole, magazine de profil etc.) se acorda reduceri semnificative din prima zi de colaborare si posibilitatea realizarii unor venituri suplimentare.---
*****PRODUSE DE CALITATE !!!.EXEMPLU :
CERTIFICAT DE CALITATE METABOND GOLD – produs nepoluant pentru reducerea uzurii
Domeniul de utilizare: motoare în patru timpi pe benzină, diesel sau turbo, instalaţii hidraulice, macarale, compresoare, maşini de prelucrare a metalelor, reductoare de putere.Micşorează frecarea interioară a motoarelor cu 50%.
Dozare - la prima tratare 5%, la tratările ulterioare 2,5%, iar dacă consumul de ulei al motorului depăşeşte 1 litru/ 1000 km în proporţie de 10%
Date referitoare la calitate:
Date fizico-chimice al produsului Ulei Metabond GOLD:
Denumire | Standard | Date |
Aspect | | Lichid |
Culoare | | Alb-gălbui |
Vâscozitate +40°C | DIN 51 562 | 60 mm2/s |
Punct de solidificare | DIN 51 583 | -40 C |
Densitate +20°C | DIN 51 757 | 1,01 g/cm3 |
Presiune aburi 20°C |
| < 0.1 mbar |
Punct de ardere | DIN 51 583 | 275°C |
Temperatura de aprindere | DIN 51 794 | 410°C |
Temp. la care se descompune chimic uleiul | Metoda DTA | 260°C |
Temp. la care se desc. chimic prod. PKC |
| 1100°C |
pH |
| 7-9 |
Grad de dizolvare în apă | - | Indizolvabil la 20°C |
Rezultate deosebite la analiză:
-stabilitate deosebită a filmului de ulei lubrifiant
-caracteristici foarte bune la solicitări extreme.
Produsele sunt fabricate de firma W.M.Molekular-Technik Gmbh care răspunde şi garantează pentru produsele fabricate.
Conţine: poliacril-benzol, ceramică polimer.
S26 La contact cu ochii, se spală cu apă abundentă. Nu dăunează mediului.
Prim ajutor: În caz de înghiţire nu se provoacă voma, se cheamă medicul.
*****
Vineri, Februarie 20, 2009, 03:41 PM
Revin conform promisiunii cu detalii Metabond.Am profitat de necesitatea inlocuirii uleiului de transmisie si in 1 dec 2009 am tratat cu Metabond GT 2 diferentiale fata si spate , 1 cutie de viteza manuala si o cutie de transfer masina Suzuky Jimny /aprox 52 000 km.In fiecare din acestea am pus o cantitate de 1/5 Metabond GT din capacitatea baii de ulei a fiecaruia (un tub GT la aprox 1 l ulei semisintetic 75w90 Metabond)Dupa un rulaj de 150 km transmisia e mai "silentioasa",sigur ca frecarea s-a redus , deoarece pe aceeasi portiune de drum ,la conditii identice meteo si benzina aceeasi marca sant necesare mai putine rpm la motor pentru o aceeasi viteza .Obs : motorul e tratat cu Gold o luna mai devreme si folosesc regulat Megasel pt benzina
In concluziei recomand Metabond , efectele tratarii motorului si transmisiei sant foarte vizibile dar nu va asteptati la ceva "senzational".....timpul va dovedi mentinerea efectelor tratamentului,as fi bucuros sa aud despre rezistenta in timp foarte buna a tratamentului....Multe salutari d-lui Coman
*****
Anonim spunea...
buna ziua
am cateva intrebari sa va adresez:
1.unde se fabrica aceste produse , caci eu nu am gasit nici un site strain, al producatorului,ci numai romanesti?
2.am urmarit un test cu tratament de motor metabond m si este destul de convingator, dar in realitate in interiorul motorului sunt alte conditii de functionare(temperatura, presiune etc).cum rezista metabondul la aceste conditii?isi mai pastreaza proprietarile antifrictiune?cum reactioneaza cu marea diversitete de uleiuri de motor cu care poate fi amestecat?
3.in cazul unui motor tratat anterior cu duralube ce efect are metabondul? se foloseste in cantitatea initiala de 5% sau se considera ca este un al doilea schimb si se pune 2.5%?
Buna ziua,
incerc sa va raspund cit mai la subiect:
1. *Aditivii si tratamentele Metabond sunt fabricate in Germania dupa reteta originala creata in laboaratoarele Nato si NASA.(***** in engleza.)
ATENTIE: Se distribuie in toata Europa numai in sistem MLM.
*Uleiurile sunt fabricate marea majoritate de firma Total din Belgia in colaborare cu Elf din Franta.
2. Metabond-ul intra in reactie chimica cu atomii de la suprafata metalului si creaza o suprafata rezistenta la uzuri (vedeti detalii pe site- ***** ).
este miscibil cu orice tip de ulei.
3. Daca ati tratat anterior cu duralube, va recomand sa folositi mai intai...o solutie de curatare la interiorul motorului...inaintea folosirii tratamentului Metabond.
-Deoarece,dupa cite stiu eu,...duralube "imbraca" suprafata metalului,deci NU are proprietati asemanatoare cu Metabond,nu are reactie chimica nanomoleculara cu atomii de metal,... asa ca neaparat 5% din capacitatea baii de ulei la primul tratament. Mult succes!
*****
Anonim spunea...
Am un logan 1.5 dci cu 40000km, si ma gandeam sa folosesc metabond tratament pt motor si pentru cutie. Ce imi recomandati? credeti ca la km efectuati ar fi nevoie de metabond pentru injectori? nu scoate fum. multumesc
...Anonim spunea...
tot in legatura cu loganul dci de 1,5 tinand cont de km parcursi ce cantitate de tratament imi recomandati pt cutie si motor si ce frecventa de tratare? cat de des, multumesc
Buna seara!
Pentru Domnul cu Loganul de 1,5 dci, va recomand Metabond M pentru tratamentul motorului si Metabond GT pentru tratament cutie. Ar fi ideal si un Metabond Megasel, care este aur pentru motoarele diesel fiind unul dintre cele mai vindute produse din gama Metabond.
La motor, Metabond M se adauga 5% din capacitatea baii de ulei la primul tratament si apoi 2,5% pentru celelalte tratamente ulterioare. Si ca sa dau un exemplu la o baie de 3 ltr, un flacon de 250ml de Metabond M este suficient ptr 2 tratamente.
La cuite viteza un flacon de 250 ml sunt suficient ptr 2 tratamente in cazul masinii dvs si banuiesc ca nu sunt sunt zgmote cauzate de uzuri acolo.
Pentru injectoare Megasel un flacon de 250ml trateaza 1000 ltr (1 tona) de motorina. este excelent tinind cont de calitatea motorinii in RO. Motorina fiind saraca in sulf, Megaselul are si calitati de ungere, face apa sa fie miscibila cu combustibilul, imbunatateste arderea, aduce si economie de combustibil, etc.
DACA TINETI LA MASINA DVS IDEAL AR FI SA O TRATATI TOT TIMPUL CIT O FOLOSITI. VETI OBSERVA DIFERENTA LA 200-300 KM DUPA PRIMUL TRATAMENT...
*****
24 Jan 2009, 23:05 Post #27 | |
un daciot impatimit Group: Members Posts: 3.422 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti | Eu acum o sapt am pus GOLD-ul in motor , cam 75% din flacon si in aprox 650 de km trepidatiile s-au redus putin , pornirea la RECE este mult mai usoara , asta s-a simtit cam a 3-a zi , putin s-a redus consumul , adica in ultima sapt nu am depasit 9% consum in Bucuresti si 6% in afara . Produsul nu a fost luat de la diadi , ca abia acum am dat peste postul lui , dar daca eu am fost multumit de produs , am vrut sa va impartasesc si voua . Initial am fost tentat sa iau alt tratament , dar pana la urma m-am hotarat sa incerc si marca asta si pana acum sunt multumit . Daca erai din Bucuresti ti-as fi dat comanda pentru mai multe produse ... |
-------------------- Dacia Solenza / Berlina 1310 2003 Scala 1.4 / 2000 Li / - B-xx-xxx Daca Ai Cap , I-ati Alta ! Daca ai si minte , modific-o ! |
*****
*****
| ||
-------------------- Renault Megane Sedan 2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 117.000km la 01.05. |
*****
10 Apr 2008, 23:43 Post #24 | |
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 11 February 08 | Eu am folosit, si folosesc, metabond. Vreau sa spun ca este adevar 100%, am simtit-o pe matiz, avand motor mic, putere mica, s-a simtit imediat cresterea de putere si consumul a scazut. Ceea ce stiu este faptul ca metabond este mult superior duralube-ului, NU functioneaza pe aceleasi principii, NU au o componenta asemanatoare. Am un prieten (de la care am auzit de acest produs) care a participat la o demonstratie a ceea ce poate metabond. Chiar mi-a aratat bila cilindrica, folosita la experiment, si am putut constata cu ochii mei diferitele grade de uzura..., in fine, cei care cunosc stiu despre ce vorbesc. Cert este ca e foarte bun si eficient, nu este un aditiv ca toti ceilalti, ci un "innobilator de metale". Il folosesc de mai bine de 1 an , iar la ultimul schimb de ulei am bagat si uleiul metabond, care este garantat 40 mii km daca se fol impreuna cu tratamentul. Am toata increderea in acest produs. Tratez chiar si combustibilul, cu rezultate extraordinare!!! Il recomand tuturor care pun suflet si pret pe motorul lor si nu numai. Metabond avand o gama variata de produse pentru orice inseamna "frecare" inclusiv cutie, inclusiv rulmenti, etc. |
-------------------- daewoo matiz 2005 Renault Megane Estate Privilege 1,5 dci 105 CP cu mp3 si asistenta parcare - 2008 |
*****
*****
Oct 26 2006, 22:15 | Inca un experiment interesant: Introduceti cuvantul “metabond” in Google si cititi cu atentie macar primele 30-40 de linkuri obtinute. Intrati si pe site-ul metabond, si analizati-l putin. Sunt multi ani de la primele prezentari in Romania | |
*****
Oct 30 2006, 10:07 | la intalnirea de la iasi de duminica scl povestea ca la bacau la uzina de reparatii avioane metabond-ul este cunoscut si folosit de o perioada de timp destul de mare, la avioane ! el poate sa va dea mai multe relatii ! @KLF cred ca nu se referea la adeziv dentar gasit de tine pe google (IMG:http://***** bafta si multi km |
*****
*****
*****
*****