Societatea TOTAL ELECTRO INSTAL SRL oferă servicii de mentenanţă şi service, cu personal specializa. Operaţiunile de service şi mentenanţă executate de societatea noastră includ:
Mentenanţă (întreţinere) preventivă
Activităţile de întreţinere preventivă se efectuează pe bază de contract. Aceste operaţii asigură funcţionarea continuă a fluxului de producţie, la parametrii nominali. Pentru utilajele aflate sub contract de service firma TOTAL ELECTRO INSTAL asigură stocul necesar de piese .
Obiectivul nostru este de a ne ajuta clienţii să-şi mărească rata profitului, prin reducerea costurilor determinate de opriri accidentale ale utilajelor şi să îmbunătăţească calitatea produselor, oferind servicii de calitate în domeniul mentenanţei industriale.
În mentenanţa predictivă, parte a mentenanţei preventive, starea echipamentului determină nevoia de service şi nu neaparat intervalele de timp. Această abordare poate determina o economie importantă de timp şi resurse, deoarece ne permite să corectăm problema înainte ca echipamentul să se defecteze.
De ce mentenanţă predictivă?
Mentenanţa predictivă evaluează starea echipamentului printr-o monitorizare periodică (off-line) sau continuă (on-line). Obiectivul final al mentenanţei predictive este executarea lucrărilor de mentenanţă "la momentul oportun”, înainte ca echipamentul respectiv să se deterioreze în timpul producţiei. Mentenanţa programată presupune intervenţii regulate asupra echipamentelor, de multe ori fără a raspunde unei nevoi urgente şi presupune un mare volum de muncă, fiind costisitoare şi ineficientă în identificarea problemelor care intervin între reviziile programate. În cazul mentenanţei predictive, verificările sunt realizate în timpul functionării echipamentelor, minimalizând întreruperile activităţilor curente.
Avantajele mentenanţei predictive:
1. Reducerea numărului de opriri accidentale, care presupun opriri ale producţiei şi costuri mari de mentenanţă.
2. Verificările din cadrul activităţii de mentenanţă predictivă prelungesc în mod considerabil intervalele dintre acţiunile de mentenanţă.
Durata de viaţă a echipamentului poate fi prelungită prin depistarea şi corectarea problemelor, amintind doar câteva din ele: probleme de poziţionare, dezechilibre, probleme hidraulice, probleme ale lanţurilor de transmisie a puterii, probleme de lubrifiere, defecţiuni electrice. Se pot realiza astfel, pe baza rapoartelor de urmărire şi a informaţiilor înregistrate în timpul programelor de monitorizare, modificari şifiabilizări ale utilajelor şi echipamentelor;
Cum realizăm mentenanţa predictivă:
Informaţiile înregistrate în timpul programelor de monitorizare sunt pastrate în baze de date; colectarea tuturor informaţiilor este importantă pentru o abordare proactivă care, pe termen scurt şi mediu, conduce la importante reduceri ale costurilor. Astfel defectarea unui echipament poate fi detectată şi diagnosticată la timp utilizând echipamente specifice şi personal calificat.
· Mentenanţă corectivă (curativă, paliativă) - intervenţii la cerere
Echipe mobile intervin la cererile exprese ale beneficiarilor realizând reparaţii cu personal specializat, pentru domeniile care fac parte din obiectul de activitate al firmei.
· Service in garanţie si post garanţie pentru toate sistemele puse în funcţiune de către societatea noastră.
Pentru lucrări efectuate de către societatea noastră garanţia minima este de 12 luni de la recepţia lucrării, pentru defecţiuni de fabricaţie şi montaj. În perioada de garanţie asigurăm toate operaţiile specificate în Certificatul de Garanţie, conform normelor în vigoare. Termenele de garanţie oferite de furnizorii noştri de echipamente se transferă integral către beneficiari.
În perioada post-garanţie se poate opta pentru două posibilităţi de lucru: contract de service şi mentenanţă cu abonament lunar sau intervenţie contra cost.
Mai mult, se asigură un timp de răspuns minim !
Avantajele contractului de service şi mentenanţă
Pentru orice problemă aşteptăm să ne contactaţi.