DESCRIERE
Descriere firma:
Inca de la infiintare din 1993 S.C. Exotic-K S.R.L si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra.
Exotic-K S.R.L comercializeaza o gama larga de:hrana pentru pesti exotici, pasari, accesorii pentru animale de companie(zgarzi, jucarii, nisip-pisici). Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania.
Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. In firma Exotic-K S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client.
Am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre.
Si pentru ca Exotic-K S.R.L stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari.
1 Asistent(a), care va asigura suportul pentru Administrator, gestionarea agendei si a apelurilor, a corespondentei interne/externe, contact si interfata cu Partneri/Clienti…
Profilul cautat :
Calificari
- Studii superioare (de preferinta in Economie, Administrare , Secretariat, Marketing)
- Experienta intr-un post similar
- Utilizare avansata a limbii Englez (Germana contituie un avantaj)
- Utilizare avansata a pachetului Microsoft Office (Adobe Photoshop contituie un avantaj)
Competente necesare :
- Proactiv, o buna relationare si simt al comunicarii
- Interfata cu Parteneri / Clienti externi
- Diplomatie si discretie
- Autonomie in gestionarea cotidiana a sarcinilor de lucru
- Managementul timpului si al prioritatilor
- Organizare, atentie la detalii, acuratete in exprimare (comunicare interna/externa)
Descrierea postului :
Aflata in subordinea Administratoarei, Asistenta are urmatoarele responsabilitati:
1. Receptia si contactul cu tertii (intampinarea partenerilor, Clientilor externi)
2. Lucrari de contabilitate financiara pana la nivel de bilant.
3. Plan marketing
4. Gestionarea apelurilor telefonice si transferul catre interlocutorii din echipa
5. Realizarea si arhivarea documentelor oficiale (inclusiv arhivare electronica)
6. Pregatirea mapelor de prezentare/suportului pentru diverse reuniuni ; modificarea documentelor conform cerintelor Directorului General
7. Traducerea diverselor documente
8. Sarcini administrative (faxuri, mailuri, newsletter, completare formulare diverse) ;
9. transmitere/preluare curiere rapide (Atlassib)
10. Cerere oferta, optimizare costuri, comenzi pentru logistica biroului (papetarie etc.)
11. Realizarea pontajelor echipei si distribuirea tichetelor de masa
12. Gestionarea misiunilor diverselor parteneri
13. Evidenta inventarului de birou, flotei de masini etc.
14. Intocmirea de rapoarte si analize catre conducerea societatii.
Anuntul contine un interviu online cu 5 intrebari:
1. Explica te rog experienta ta in contabilitate. ( nivel, balanta, bilant, declaratii lunane, etc)
2. Scrie un plan de afaceri pentru un magazin lant tip pet shop
3. Scrie un plan de campanie de promovare online
4. Ce strategii folosesti pentru o buna gestionare a timpului?
5. Care este salariul mimim pentru care te-ai angaja?
Tipul Contractului :
Contract cu durata determinata (ulterior - trecere in contract cu durata nedeterminata).
NOTA : Va multumim pentru interesul acordat companiei noastre si pentru transmiterea candidaturii dvs. Va asiguram ca toate CVurile sunt analizate si salvate in baza de date a societatii. Cu toate acestea, va informam ca in urma acestui anunt, vor fi contactati numai candidatii selectati pentru interviu.
18 Feb 2014 · Valabilit. 18 Feb 2015 · Afisari :